سوداګرۍ کولی شي د بازار موندنې له مختلفو تخنیکونو څخه کار واخلي، د ټولنیزو رسنیو له شدید کمپاینونو څخه نیولې تر داخلي بازار موندنې پورې د پلور زیاتولو لپاره. پداسې حال کې چې ډیری دا ستراتیژۍ ډیری ګټې وړاندې کوي، د بازار ته د تګ (GTM) ستراتیژي په ځانګړي ډول ګټوره ده ځکه چې دا په ځانګړي ډول د نوي محصول د پام وړ کولو لپاره جوړه شوې ده. نو د GTM ستراتیژۍ د ماتولو لپاره ولولئ، او دا چې دا څنګه ستاسو نوي محصولاتو ته هغه لاسرسی ورکولو لپاره کارول کیدی شي چې دوی یې مستحق دي.
فهرست
بازار ته د تګ ستراتیژي څه ده؟
د GTM تګلاره د عمومي بازار موندنې ستراتیژۍ په مقابل کې
د GTM د بازار موندنې د یوې بریالۍ ستراتیژۍ د جوړولو لپاره مهم ګامونه
د GTM ستراتیژۍ څخه غوره ګټه ترلاسه کړئ.
بازار ته د تګ ستراتیژي څه ده؟
GTM یو سازماني پلان دی چې پیرودونکي تعریفوي، بهرنۍ سرچینې لکه د پلور ټیمونه وپیژني او وکاروي، او د قیمت په څیر تاکتیکونه وپیژني ترڅو د نوي محصول لپاره غوښتنه رامینځته کولو لپاره یو ځانګړی ارزښت وړاندیز وړاندې کړي. په ساده اصطلاحاتو کې، دا د بازار موندنې ستراتیژي ده چې پیرودونکو ته یو نوی محصول معرفي کړي: هغه چې تاسو سره مرسته کوي خپل محصول سم لیدونکو ته، د سم پیغام رسولو سره، په سم وخت کې پیل کړئ.
GTM د محصول په مشرۍ GTM (PLG) یا د پلور په مشرۍ GTM (SLG) ستراتیژۍ وړاندې کوي ترڅو د ثابت، دوامداره او اندازه کولو وړ ودې هدف ولري.
د محصول پر بنسټ ستراتیژي
د اوپن ویو وینچر پارټنرز د PLG د اختراع کولو لپاره اعتبار لري، که څه هم بازار موندونکي د څه مودې راهیسې په ناپوهۍ سره دا کاروي. په مثالي توګه، PLG د اندازه کولو وړ او تکراري پروسې له لارې د پیرودونکو ترلاسه کولو او ساتلو باندې تمرکز کوي د یو غوره محصول جوړولو لپاره ډیرې هڅې کوي چې ارزښت به یې تقاضا زیاته کړي.
په لومړیو مرحلو کې د یو محصول سره د پیرودونکو د تعامل په اړه تمرکز کول د شرکت سره د هغو ځانګړتیاوو بیا ډیزاین کولو کې مرسته کولو لپاره خورا مهم دي چې د مصرف کونکو ستونزو سره سمون لري.
د خرڅلاو په مشرۍ GTM
کله چې نوي فرصتونه لټوي، یو شرکت باید د پلور دوامداره پایپ لاین ولري. د پلور په مشرۍ د GTM یو اصلاح شوی چلند به ډاډ ترلاسه کړي چې د بازار موندنې تبلیغ کونکي راټولوي، تعقیبوي او لیډونه په عاید بدلوي. مګر په هره مرحله کې، ټیمونه به اړیکه پیل کړي او د محصولاتو مثبت اړخونه او مهم برانډینګ معلومات به منعکس کړي. په پایله کې، د بازار موندنې پلان بریالیتوب به د بازار موندنې څانګې پورې اړه ولري.
د GTM تګلاره د عمومي بازار موندنې ستراتیژۍ په مقابل کې
د بازار موندنې ستراتیژي د شرکت جامع پلان دی چې د پیرودونکو اړتیاوې درک کوي او د خپلو محصولاتو لپاره تقاضا رامینځته کوي. دا د برانډ پیغامونو څخه د پیرودونکو انټل پورې هرڅه پوښي. په هرصورت، دا د GTM څخه په لاندې لارو کې توپیر لري.
- د بازار موندنې ستراتیژي ټول محصولات او د شرکت شهرت په پام کې نیسي، پداسې حال کې چې GTM په نویو محصولاتو تمرکز کوي. کله چې د نوي محصول غوښتنه رامنځته شي، GTM د بازار موندنې ستراتیژۍ کنټرول کاروي.
- د بازار موندنې ستراتیژي د شرکت اوږدمهاله تګلاره ده ترڅو ډاډ ترلاسه شي چې پیرودونکي د برانډ ارزښت ستاینه کوي، پداسې حال کې چې GTM لنډمهاله اهداف لري چې د محصول غوښتنه زیاته کړي.
- د بازار موندنې ټوله ډله د بازار موندنې په ستراتیژۍ تمرکز کوي پداسې حال کې چې د نوي محصول په اړه روزل شوي یوه کوچنۍ وقف شوې ډله به د GTM بریالیتوب ته وسپارل شي.
- د بازار موندنې ستراتیژي بصیرت لرونکي نظرونو او یو تاسیس شوي مخابراتي سیسټم ته اړتیا لري ترڅو ټول برخه اخیستونکي د شرکت تر شا کیسه درک کړي. برعکس، د GTM ستراتیژیان د پیغامونو پراختیا لپاره یو محدود چلند تعقیبوي چې د محصول ګټې سم لیدونکو ته ورسوي.
د GTM د بازار موندنې د یوې بریالۍ ستراتیژۍ د جوړولو لپاره مهم ګامونه
۱. بازار وپیژنئ
د GTM هر بریالی ستراتیژي باید، تر ټولو پورته، هغه بازار ته لومړیتوب ورکړي چې پیرودونکي کوربه کوي. دلته، یو سوداګري به د شخصیتونو پر بنسټ پیرودونکي تعریف کړي. شخصیتونه د اصلي پیرودونکو د چلند پر بنسټ افسانوي استازیتوبونه دي. د شخصیتونو ژوره څیړنه ښیي چې پیرودونکي څنګه ځینې محصولات درک کوي او څنګه دوی راضي کوي.
په دې مرحله کې، بازار موندونکي به تعریف کړي؛
د تصمیم نیولو عوامل: څوک پریکړه کوي چې پیرودونکو سره د محصول په پیرودلو کې مرسته وکړي؟ ایا په شرکت کې د پلور او بازار موندنې مدیرانو په څیر روحي پریکړه کونکي شتون لري؟ څه شی پیرودونکي دې ته اړ باسي چې محصول واخلي؟ ایا دا رواني دلیلونه دي، ټولنیز-اقتصادي ستونزې دي، یا کلتوري مسلې؟
د درد ټکي: ایا ستاسو لیدونکي کومه ځانګړې ستونزه لري چې تاسو یې د حل کولو اراده لرئ؟ ایا د اوسني توکو د پیرودلو پروسه پیچلې ده؟ د کیفیت په اړه څنګه؟ ایا دا به د پیرودونکو اوسنۍ هیلې او اندیښنې پوره کړي؟
صنعت: دوی کوم صنعتونه په نښه کوي؟ د مثال په توګه، یو نوی واکسین به د روغتیا پاملرنې صنعت په نښه کړي چې پیرودونکي یې ډاکټران او کلینیکونه دي.
جغرافيايي موقعيت: مثالي پیرودونکي له کوم براعظم یا هیواد څخه راځي؟ د مثال په توګه، یو نوی پریمیم محصول چې شتمن خلک په نښه کوي به په پرمختللو هیوادونو تمرکز وکړي.
د بودجې د: پوه شئ چې پیرودونکي په یو محصول څومره لګښت کولو ته لیواله دي او یو داسې محصول رامینځته کړئ چې د نرخ کولو تګلارهد غوره ځانګړتیاوو او مصرف کونکو بدیلونو په پام کې نیولو پرته د بازار له حدودو څخه تیریدل به تقاضا ورو کړي.
د رسنیو ډول: ایا د بازار موندنې ټیم د هغو لارو چارو سره بلد دی چې احتمالي پیرودونکي د معلوماتو ترلاسه کولو لپاره کاروي؟ ایا دوی آنلاین یا چاپي رسنۍ کاروي؟ دوی څومره وخت د معلوماتو ترلاسه کولو او ساتیري کولو لپاره په رسنیو مصرفوي؟ دا پوښتنې به د دې په پوهیدو کې مرسته وکړي چې له کومو لارو سره پیرودونکي ښکیل کړي.
۲. سیالان تعریف کړئ

سیالي د GTM د ناکامیو یو له مخکښو لاملونو څخه دی. دا د مستقیم، غیر مستقیم یا بدیل په توګه راځي. غیر مستقیم او مستقیم سیالۍ ترټولو لوی ګواښ رامینځته کوي ځکه چې دوی د ورته بازار ځای لپاره سیالي کوي، چې د نوي محصول لپاره د ننوتلو لپاره ستونزمن کوي. د دې مخنیوي لپاره، سیالي څیړنه وکړئ.
سیالي کونکې څیړنه د بازار مطالعاتو په کارولو سره ټول سیالان تحلیلوي ترڅو ستاسو د ستراتیژۍ په پرتله د دوی قوي ټکي او ضعفونه وپیژني. موندنې به ځوابونه چمتو کړي:
- بل څوک ورته محصولات لري؟
- تاسو څنګه هغه سیمې پیژنئ چې له سیالانو ډکې وي؟
- آیا بازار ډک شوی دی؟
- سیالان د ډیرو پیرودونکو د راجلبولو لپاره کوم ځانګړی جمله وړاندې کوي؟
۳. د محصولاتو ارزښت مصرف کونکو ته ورسوئ
د محصول ارزښت د ګټو یو ځانګړی ترکیب دی چې یو شرکت یې ژمنه کوي چې په داسې ډول یې وړاندې کړي چې سیالي کونکي یې نه کوي. په لنډه توګه، د ارزښت وړاندیز د محصول معنی او د اندازه کولو وړ ګټې ورکوي. په دې توګه، د معلوماتو پیرودونکو ته د لیږدولو لپاره مناسبې لارې ومومئ.
سوداګرۍ د ننوتلو ځایونو، کور پاڼو، پلورنځیو، کڅوړو او اعلاناتو کې د ارزښت وړاندیزونه شریکوي. مګر د اوسني ستونزو په نښه کولو سره روښانه، زړه راښکونکي او لنډ اوسئ مخکې لدې چې مصرف کونکي په معلوماتو کې لیوالتیا له لاسه ورکړي.
مثال: مایکروسافټ د ټیکنالوژۍ نړۍ په مرکز کې ځان ځای کړی دی، نه یوازې د ایکس بکس له لارې لوبغاړو ته د حل لارې چمتو کولو سره، بلکې د کارولو لپاره اسانه کمپیوټر عملیاتي سیسټمونو پلورلو سره. مګر د دې په زړه کې مایکروسافټ دفتر دی، ستاسو د دفتر کار روان ساتلو لپاره یو جامع بسته.
په کورپاڼه کې، مایکروسافټ د دفتر انفرادي ځانګړتیاوې بازار نه کوي مګر تاسو ته اجازه درکوي چې د حلونو یو مدغم ایکوسیستم خلاص کړئ چې نږدې ټول دفترونه ورته اړتیا لري. لکه څنګه چې دا بازار موندنه کوي، MS د "همکارۍ" او "شریکولو" په څیر کلمې کاروي او کاروونکي هڅوي چې خپل غوره اپلیکیشن غوره کړي. دا حتی ایپسونه په کټګوریو کې ګروپ کړي دي لکه د کورونو، ښوونکو او سازمان لپاره. دا د کاروونکو لپاره د امکان تر حده اسانه کوي چې هغه څه ومومي چې دوی یې په لټه کې دي.
په پای کې، شرکت د خپلو عزیزانو امنیت، باور او خوندیتوب باندې ټینګار کوي ترڅو کاروونکو ته ډاډ ورکړي ځکه چې دوی د وړاندیز شوي محصولاتو سپړلو ته دوام ورکوي.
۴. د خپلې بیې ستراتیژي تعریف کړئ.
که څه هم په لوړه بیه د یو محصول پلورل ممکن تقاضا کمه کړي، خو بیا هم ځینې ګټې لري. پیرودونکي به ستاسو محصول د لوړ کیفیت په توګه وګوري، او تاسو کولی شئ په مستقیم ډول د لوکس توکو صنعت کې ډوب شئ لکه د نړۍ مشهور شرکتونه لکه نایک. نایک په ساده ډول پیل وکړ مګر د دوی کارول د سوداګرۍ ستراتیژي ځان د یو ګران برانډ په توګه وټاکي.
په ورته ډول، د یو چا د محصولاتو ډیر ټیټ قیمت ورکول ممکن د ګټې کمولو او ژر بندیدو لامل شي. مګر، ستراتیژي کولی شي په چټکۍ سره تقاضا زیاته کړي او د ګټې ټولیز حد زیات کړي. یو ښه مثال کوکا کولا دی چې په ټیټه بیه مشروبات توزیع کوي مګر په ټوله نړۍ کې پاملرنه ترلاسه کوي.
تاسو باید په سمه توګه څومره قیمت ولرئ؟ په پام کې ونیسئ:
- د تولید لګښت
- د سیالانو د قیمت ټاکلو ستراتیژۍ
- څو واحدونه باید په کومه بیه وپلورئ ترڅو خپل عاید برابر کړئ؟
۵. د پیرودونکي سفر نقشه کړئ

که څه هم شخصیتونه د پیرودونکي ذهنیت ته ننوځي، د دوی بوټان اغوستل او د پیرودلو په ټوله سفر کې د دوی په قدمونو تعقیب کول د مختلفو ستونزو د حل کولو څرنګوالي په اړه بصیرت چمتو کوي. دا معلومات شرکتونو ته اجازه ورکوي چې د مصرف کونکي تجربه ښه کړي او د تبادلې نرخونه لوړ کړي.
د واضح اهدافو په بیانولو سره پیل وکړئ، د هدف لرونکو شخصیتونو پروفایل ورکړئ، ټول د اړیکو ټکي لیست کړئ، او نقشه وکړئ چې څنګه تاسو کولی شئ د پیرودونکو او برانډ تعاملات زیات کړئ. د اړیکو نقطې ویب پاڼې او د خښتو او هاوان پلورنځي شامل دي چیرې چې پیرودونکي د برانډ سره تعامل کوي.
په بصری توګه، د د پیرودونکو سفر د یوې قفس په توګه ښودل شوی چې په دریو برخو ویشل شوی دی.
- د فنل پورته برخه (TOFU)
د بازار موندنې دا فعالیتونه د نفوسو لویه طبقه په نښه کوي ترڅو پوهاوی رامینځته کړي او امکانات وروزي. د TOFU اندازه کول د برانډ په وړاندې د عامو خلکو د چلند په اړه مهم معلومات چمتو کوي.
د پیل لپاره، د عامه ګټو د راپارولو لپاره د نفوذ کونکو، SEO، پیرودونکي متمرکز بلاګونو، او پروموشنل اعلاناتو څخه کار واخلئ.
- د فنل منځ (MOFU)
لکه څنګه چې د سوداګرۍ لاره تنګه کیږي، یو کاروبار د علاقه لرونکو خواوو څخه ځوابونه او پوښتنې ترلاسه کول پیل کوي. پدې مرحله کې، د تعریفونو، محصول بیاکتنو، خوشحاله پیرودونکو ویډیوګانو، او د سیالۍ په وړاندې د خپل محصول ژورې پرتله کولو په کارولو سره لیډونه پالئ، د پیرود ارادې وهڅوئ، او احساساتي اړیکې رامینځته کړئ.
- د فنل ښکته برخه (BOFU)
BOFU لوړ وړ لیډونه لري چې هغه مراجعینو ته اشاره کوي چې د توکو لپاره خپلې پیسې تبادله کوي. دوی د خورا مطلوب او حل متمرکز معلوماتو سره د فنل له لارې فشار ورکړئ. سربیره پردې، د اوږدې مودې اړیکو د رامینځته کولو لپاره د هڅونې له لارې د دوی پیرودونه تایید کړئ.
۶. د ډیزاین بازار موندنې چینل
د بازار موندنې چینل د فعالیتونو یوه لړۍ ده چې خلک، وړاندیزونه او سازمانونه پکې شامل دي چې غواړي د توکو ملکیت له سوداګرۍ څخه مصرف کونکو ته بدل کړي. نن ورځ، شرکتونه د بازار موندنې دوه ګوني چینلونه کاروي چې د ټولنیزو رسنیو پلیټ فارمونه او دودیز تعاملات دواړه سره یوځای کوي ترڅو په ډیری نقطو کې خلکو ته ورسیږي.
د بازار موندنې چینل باید د استملاک چینلونه، د هغو پیرودونکو شمیر چې یو یې هدف دی، او د چینل د مدیریت لګښت وپیژني.
- د استملاک چینل پیژندل
د ډېرو چینلونو په منځ کې، یو داسې غوره کړئ چې احتمال یې د پانګونې لوړه ګټه ولري، ډیری یې ستاسو د احتمالي پیرودونکو لخوا کارول کیږي، او ستاسو د ټیم د پوهې پراساس اداره کول اسانه وي.
او تاسو دا څنګه ټاکلی شئ؟ د باور کچې په کارولو سره چینل درجه بندي کړئ. تاسو کولی شئ دا د لاندې پوښتنو په کولو سره ترسره کړئ:
- تاسو څومره ډاډه یاست چې غوره شوی چینل به د پیرودونکو د تبادلې لوړه کچه ولري؟
- تاسو څومره ډاډه یاست چې تاسو به په چینل کې د بودیجې سرچینې پرته له دې چې له اندازې زیات مصرف کړئ مصرف کړئ؟
په عملي توګه، دا چینلونه پدې کې شامل دي:
SEO: دا ستاسو آنلاین لید زیاتوي او پیرودونکو ته د غوره محصولاتو غوره کولو څرنګوالي په اړه روزنه ورکوي. دا په ورو ورو د نوي محصول معرفي کولو کې عالي دی. په هرصورت، د عضوي ترافیک ترلاسه کولو لپاره د لوړ کیفیت لرونکي مینځپانګې له پلوه د 6 څخه تر 12 میاشتو پورې یوه معمولي پانګونه وخت نیسي.
تادیه شوي اعلانونه: د آنلاین اعلاناتو لکه ټولنیزو رسنیو اعلاناتو او آفلاین اعلاناتو لکه بینرونو او تلویزیون اعلاناتو په کارولو سره، تادیه شوي اعلانونه د کلیک کولو لپاره یوه ستراتیژي ده چې ۷۹٪ بازار موندونکي وايي چې خورا ګټور دی. سره له دې، دا طریقه ډیره ګرانه ده. د مثال په توګه، که تاسو څو اعلانونه واچوئ او په هر کلیک کې $4 مصرف کړئ، د تبادلې کچه 1٪ سره، تاسو به په هر نوي پیرودونکي کې نږدې $400 مصرف کړئ، دا چې 4 x 0.01 (1٪) دی.
مطبوعات: د کیمرې مخې ته څو دقیقې وخت تېرول ممکن د نوي محصول د پیلولو لپاره یوه ښه لار وي. دا ستاسو په برانډ د خلکو باور زیاتوي او ستاسو دریځ مشخص کوي. مطبوعات هغه وخت اغیزمن دي کله چې یو مهم پړاو مات شي، لکه د نوي شریکانو جوړول یا د نوي محصول پیل کول.
د بریښناليک بازار موندنه: دا د استملاک چینلونو څخه یو دی چې په اوسط ډول ترټولو لوړ ROI نغدي پیسې لري د هر یو ډالر لګښت لپاره ۳۶ ډالر. دا ځکه چې د بازار موندنې پیغامونه په اسانۍ سره د لاسرسي وړ دي ځکه چې دوی ورته ان باکس شریکوي چیرې چې پیرودونکي د ملګرو او کورنۍ څخه شخصي تازه معلومات ترلاسه کوي. د اتومات کولو اسانتیا سره یوځای، د بریښنالیک بازار موندنه د نویو محصولاتو لپاره یو غوره چینل دی. په هرصورت، په خپله، د بریښنالیک بازار موندنه به د شریکولو هڅولو پرته ودریږي. همدارنګه، تاسو اړتیا لرئ چې د کمپاین پیل کولو لپاره په سلګونو زره بریښنالیک پتې ترلاسه کړئ.
- د هغو پیرودونکو شمیر چې تاسو یې په نښه کوئ
په لومړیو مرحلو کې، تاسو اړتیا لرئ چې یوازې په یو څو پیرودونکو تمرکز وکړئ چې لوړ ارزښت راوړي او د ژوند ارزښت (LTV) او د پیرودونکي ترلاسه کولو لګښت (CAC) ترمنځ تناسب په کارولو سره تاسو څومره مصرف کوئ پرتله کړئ. یو سالم سوداګرۍ د LTV او CAC تناسب د 3:1 او 5:1 ترمنځ لري.
فرض کړئ چې تاسو د فیسبوک څخه د پیرودونکو ترلاسه کولو لپاره $300 مصرف کوئ، چې وړاندیز شوی LTV $200 دی، او تاسو یو معمولی LTV کاروئ: CAC د 4:1، CAC به (4×300) = $1200 وي. نو تاسو به د مساوي ماتولو لپاره 6 پیرودونکو ته اړتیا ولرئ، دا CAC/LTV دی.
نو، د دې لپاره چې معلومه کړئ چې د بازار موندنې چینل پراخول ارزښت لري، د CAC او LTV په اړه د پیرودونکو شمیر تعقیب کړئ. که چیرې CAC لوړ وي پداسې حال کې چې LTV ټیټ وي، تاسو ډیری پیرودونکو ته اړتیا لرئ. په ورته ډول، که چیرې CAC ټیټ وي پداسې حال کې چې LTV لوړ وي، یو څو پیرودونکي د ستراتیژۍ بلې کچې ته د رسولو ارزښت لري.
۷. د خرڅلاو ستراتیژیو او د ویش شبکو سره راشئ

د پوهاوي له مرحلې وروسته، مخ په زیاتیدونکې علاقه به پیرود ته وده ورکړي او د توزیع شبکو سره به چمتو وي چې اساسا د پلور ټکي دي چې مستقیم چینلونه (پیرودونکو ته سوداګري) او غیر مستقیم چینلونه (د منځګړو په کارولو سره) کاروي.
خو د غوره شوي شبکې د کار کولو لپاره، تاسو د پلور ستراتیژۍ ته اړتیا لرئ.
- ځان مرستی
دا د پیرودونکي خپلواکه اراده ده چې په مستقیم ډول له شرکت یا توزیع کونکي څخه توکي واخلي. دا په ای کامرس پلیټ فارمونو او په اسانۍ سره موقعیت لرونکي پلورنځیو کې ښه کار کوي. مګر پداسې حال کې چې ځان خدمت د بازار موندنې ټیمونو کې لږ پانګوونې ته اړتیا لري، دا لاهم مهمه ده چې د ویب پاڼې ټرافیک د کلیدي کلمو څیړنې، میلمنو پوسټونو، بیک لنکونو، او SEO له لارې لوړ شي ترڅو ډیر لیدونکي راجلب کړي. سربیره پردې، د پلورنځي سوداګرۍ لپاره، یو څوک کولی شي محصولات په ستراتیژیکو ځایونو کې ځای په ځای کړي چیرې چې مصرف کونکي به ورته لاسرسی ولري.
- دننه خرڅلاو
داخلي خرڅلاو کې ټیمونه شامل دي چې احتمالي پیرودونکي قانع کړي چې یو محصول وازمایي. دا طریقه د هغو پیرودونکو لپاره مناسبه ده چې یو څه ګران او عموما ډیر ځانګړي محصولات لکه ماشینري او سافټویر پیرودلو ته چمتو دي.
استازي ممکن ساحوي دفتر ولري او د سړو زنګونو، بریښنالیکونو، یا ټولنیزو رسنیو له لارې اړیکه ونیسي. ځواب ورکوونکو ته به ماډلونه وښودل شي مخکې لدې چې د پلور ټیمونه دوی ته پریزنټیشن وړاندې کړي.
- د ساحې پلور
د ساحې خرڅلاو د یو څو هغو کسانو لپاره چې د یوې ځانګړې ستونزې سره مخ دي، په لاسي ډول غوره کول شامل دي، لکه یو سازمان چې آنلاین محاسبې سیسټم نلري، او دوی ته د حل لاره وړاندې کول. دا طریقه ستړې کوونکې ده. دا ډیری وخت د B2B معاملو سره تړاو لري چیرې چې حل ګران وي او څو غونډو ته اړتیا لري.
- د چینل ماډل
دلته، پلورونکي دریم اړخ ته د شرکت لپاره د ویش شبکې جوړولو لپاره، د شراکت په سند کې، یا د جلا سوداګرۍ په توګه بهر ته سرچینې ورکوي.
د خرڅلاو د زیاتوالي لپاره، سوداګرۍ د هغو شرکتونو سره ملګرتیا کوي چې تکمیلي خدمات لري. د مثال په توګه، د عطرو جوړونکی او د کاسمیټکس پلورنځی.
په هرصورت، د چینل محدود کنټرول سره، سوداګرۍ د وروستي پیرودونکي په اړه ډیر لږ یا هیڅ نه وايي، او دا روښانه ده چې ماډل اکثرا د لویو تولیدونکو سره مرسته کوي.
۸. اهداف وټاکئ او اندازه یې کړئ
د GTM ستراتیژۍ اصلي هدف دا دی چې د ټولو ممکنه فکتورونو په پام کې نیولو سره د نوي محصول معرفي کولو لپاره یو نقشه ولري. د لارې په اوږدو کې، یو سوداګر به وغواړي چې لګښتونه کم کړي، ګټه اعظمي کړي، خپل سیالي دریځ پیاوړی کړي، او د سیالانو په بازار کې ځایونه ونیسي.
د ارزښت میټریکس پراساس، په یاد ولرئ چې اهداف د محصول د منلو مرحلې، عمومي اقتصاد او فصلونو پورې اړه لري. مګر دا ښه نظر دی چې اهداف د میټریکونو په کارولو سره اندازه کړئ لکه د تبادلې نرخونه، د لومړي تماس او پیرود کولو ترمنځ وخت، او د پلور حجم په دوره ای ډول.
لکه څنګه چې پایلې راځي، تحلیل شوي معلومات به د GTM د پایلو د ښه کولو، د استملاک لګښتونو کمولو، او د پلور دورې لنډولو لپاره د لارو موندلو کې مرسته وکړي.
۹. د اجرا کولو ستراتیژي ولرئ
څرنګه چې ستراتیژي د هغو نظرونو لیست دی چې د یوې ټاکلې موخې د ترلاسه کولو لپاره اړین دي، نو پلور به د روښانه اجرا کولو پروسې پرته ترسره نشي. د GTM ستراتیژي په لاندې ډول اجرا کړئ:
- د مهمو ګوندونو سره یې شریکول او د مرکزي ځای لپاره د ځوابونو همغږي کول
- د ورځني فعالیتونو سره د اهدافو اتوماتیک نښلول، د تازه معلوماتو شریکول، او د غلطیو تحلیل او اصلاح کول
- د کار معیاري کول ترڅو د تکرار څخه مخنیوی وشي او پیغامونه روښانه شي.
د GTM ستراتیژۍ څخه غوره ګټه ترلاسه کړئ
بازار ته تګ یوه ستراتیژي ده چې د ځانګړو مصرف کونکو اړتیاوې تعریفولو او سیالانو پوهیدو وروسته یو نوی محصول معرفي کوي. دا د بازار ستراتیژۍ څخه توپیر لري ځکه چې دا یوه لنډمهاله ستراتیژي ده چې د بازار موندنې ټیم څو ځانګړي روزل شوي غړي ګماري.
د GTM د یوې کار کوونکې ستراتیژۍ د جوړولو لپاره، بازار وپیژنئ، خپل سیالان تعریف کړئ، خپل ارزښت وپیژنئ، او د پیرودونکو سفر نقشه کړئ. لکه څنګه چې تاسو نهایی کوئ، مشخص اهداف ولرئ او پلان ولرئ چې څنګه ستراتیژي پلي کړئ. د خپل سوداګرۍ انقلاب کولو لپاره، د GTM ستراتیژي د دې سره یوځای کړئ. د پرچون خرڅلاو اته تخنیکونه.
عالي ټوټه.
مهرباني وکړئ مستقیم زما بریښنالیک ته یې واستوئ.
په درناوي
ایمانویل نګونګا