ہوم پیج (-) » فروخت اور مارکیٹنگ » جیتنے والی گو ٹو مارکیٹ حکمت عملی تیار کرنے کے 9 آسان اقدامات
جیتنے والی مارکیٹ کی حکمت عملی تیار کرنے کے لیے 9 آسان اقدامات

جیتنے والی گو ٹو مارکیٹ حکمت عملی تیار کرنے کے 9 آسان اقدامات

کاروبار سیلز بڑھانے کے لیے بہت ساری مارکیٹنگ تکنیکوں کو استعمال کر سکتے ہیں، شدید سوشل میڈیا مہمات سے لے کر ان باؤنڈ مارکیٹنگ تک۔ اگرچہ ان میں سے زیادہ تر حکمت عملی بہت سے فوائد پیش کرتی ہے، ایک گو ٹو مارکیٹ (GTM) حکمت عملی خاص طور پر مفید ہے کیونکہ یہ خاص طور پر نئی مصنوعات کو روشنی میں لانے کے لیے تیار کی گئی ہے۔ لہذا GTM حکمت عملی کیا ہے اس کی خرابی کے لیے پڑھیں، اور یہ کہ آپ کی نئی مصنوعات کو ان تک رسائی دینے کے لیے کس طرح استعمال کیا جا سکتا ہے جس کے وہ مستحق ہیں۔

کی میز کے مندرجات
گو ٹو مارکیٹ حکمت عملی کیا ہے؟
GTM نقطہ نظر بمقابلہ ایک عام مارکیٹنگ کی حکمت عملی
ایک کامیاب GTM مارکیٹنگ کی حکمت عملی تیار کرنے کے لیے اہم اقدامات
GTM حکمت عملی سے بہترین فائدہ حاصل کریں۔

گو ٹو مارکیٹ حکمت عملی کیا ہے؟

GTM ایک تنظیمی منصوبہ ہے جو گاہکوں کی وضاحت کرنے، بیرونی وسائل جیسے کہ سیلز ٹیموں کی شناخت اور استعمال کرنے کے لیے، اور نئی پروڈکٹ کی مانگ پیدا کرنے کے لیے ایک منفرد قدر کی تجویز پیش کرنے کے لیے قیمتوں کے تعین جیسے حربوں کی نشاندہی کرتا ہے۔ سادہ الفاظ میں، یہ ایک مارکیٹنگ کی حکمت عملی ہے کہ صارفین کو ایک نئی پروڈکٹ متعارف کروائی جائے: وہ جو آپ کو صحیح وقت پر صحیح پیغام رسانی کے ساتھ، صحیح سامعین تک اپنی پروڈکٹ لانچ کرنے میں مدد کرتی ہے۔

GTM مصنوعات کی قیادت میں GTM (PLG) یا فروخت کی قیادت میں GTM (SLG) حکمت عملیوں کو پیش کرتا ہے جس کا مقصد مستحکم، پائیدار، اور قابل پیمائش ترقی ہے۔

مصنوعات کی قیادت کی حکمت عملی

OpenView Venture Partners کو PLG ایجاد کرنے کا سہرا دیا جاتا ہے، حالانکہ مارکیٹرز کچھ عرصے سے نادانستہ طور پر اسے استعمال کر رہے ہیں۔ مثالی طور پر، PLG ایک اعلیٰ پروڈکٹ کی تعمیر کے لیے مزید کوششوں کے ذریعے ایک قابل پیمائش اور دہرائے جانے والے عمل کے ذریعے صارفین کو حاصل کرنے اور برقرار رکھنے پر توجہ مرکوز کرتا ہے جس کی قدر طلب میں اضافہ کرے گی۔

اس بات پر توجہ مرکوز کرنا کہ کس طرح گاہک کسی پروڈکٹ کے ساتھ ابتدائی مراحل میں تعامل کرتے ہیں کسی کمپنی کو صارفین کے مسائل سے مماثل خصوصیات کو دوبارہ ڈیزائن کرنے میں مدد کرنے کے لیے اہم ہے۔

سیلز کی قیادت میں GTM

نئے مواقع تلاش کرتے وقت، کمپنی کو ایک پائیدار سیلز پائپ لائن کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایک بہتر سیلز کی قیادت میں GTM اپروچ اس بات کو یقینی بنائے گا کہ مارکیٹنگ مبشرین جمع ہوں، ان کا تعاقب کریں اور لیڈز کو آمدنی میں تبدیل کریں۔ لیکن ہر مرحلے میں، ٹیمیں مصنوعات کے مثبت پہلوؤں اور اہم برانڈنگ کی معلومات کی بازگشت کرتے ہوئے بات چیت کا آغاز کریں گی اور گفتگو کو تقویت دیں گی۔ نتیجتاً، سیلز-لیگو ٹو مارکیٹ پلان کی کامیابی کا مرہون منت مارکیٹنگ ڈیپارٹمنٹ پر ہوگا۔

GTM نقطہ نظر بمقابلہ ایک عام مارکیٹنگ کی حکمت عملی

مارکیٹنگ کی حکمت عملی صارفین کی ضروریات کو سمجھنے اور اس کی مصنوعات کی مانگ پیدا کرنے کے لیے کمپنی کا جامع گیم پلان ہے۔ یہ برانڈ پیغامات سے لے کر کسٹمر انٹیل تک ہر چیز کا احاطہ کرتا ہے۔ تاہم، یہ مندرجہ ذیل طریقوں سے GTM سے مختلف ہے۔

  • مارکیٹنگ کی حکمت عملی تمام مصنوعات اور کمپنی کی ساکھ پر غور کرتی ہے، جبکہ GTM نئی مصنوعات پر توجہ مرکوز کرتا ہے۔ ایک بار جب نئی مصنوعات کی مانگ شروع ہو جاتی ہے، GTM مارکیٹنگ کی حکمت عملی پر کنٹرول حاصل کرتا ہے۔
  • مارکیٹنگ کی حکمت عملی کمپنی کا طویل المدتی نقطہ نظر ہے تاکہ اس بات کو یقینی بنایا جا سکے کہ گاہک برانڈ کی قدر کی تعریف کرتے ہیں، جبکہ GTM کے قلیل مدتی مقاصد پروڈکٹ کی مانگ میں اضافہ ہے۔
  • پوری مارکیٹنگ فورس مارکیٹنگ کی حکمت عملی پر توجہ مرکوز کرتی ہے جبکہ نئی پروڈکٹ پر تربیت یافتہ ایک چھوٹی سرشار ٹیم کو GTM کی کامیابی سونپی جائے گی۔
  • مارکیٹنگ کی حکمت عملی کے لیے بصیرت افروز خیالات اور ایک قائم کردہ مواصلاتی نظام کی ضرورت ہوتی ہے تاکہ تمام اسٹیک ہولڈرز کمپنی کے پیچھے کی کہانی کو سمجھ سکیں۔ اس کے برعکس، GTM حکمت عملی ساز ایسے پیغامات تیار کرنے کے لیے ایک تنگ نقطہ نظر کی پیروی کرتے ہیں جو صحیح سامعین تک کسی پروڈکٹ کے فائدے کو آواز دیں گے۔

ایک کامیاب GTM مارکیٹنگ کی حکمت عملی تیار کرنے کے لیے اہم اقدامات

گرافیکل ڈیٹا کے ساتھ کاغذ کے ٹکڑے جس پر پرنٹ کیا گیا ہے۔

1. مارکیٹ کی شناخت کریں۔

ایک خوش مزاج خاتون چیخنے کے لیے میگا فون استعمال کر رہی ہے۔

کوئی بھی کامیاب GTM حکمت عملی، سب سے بڑھ کر، اس مارکیٹ کو ترجیح دینی چاہیے جو گاہکوں کی میزبانی کرتی ہے۔ یہاں، ایک کاروبار ذاتیات کی بنیاد پر صارفین کی وضاحت کرے گا۔ پرسناس حقیقی خریداروں کی ان کے طرز عمل کی بنیاد پر خیالی نمائندگی کرتے ہیں۔ پرسناس میں گہری تحقیق سے پتہ چلتا ہے کہ کس طرح گاہک بعض مصنوعات کو سمجھتے ہیں اور کس طرح وہ انہیں مطمئن کرتے ہیں۔

اس مرحلے میں، مارکیٹرز وضاحت کریں گے؛

فیصلہ سازی کے عوامل: صارفین کو پروڈکٹ خریدنے میں مدد کرنے کا فیصلہ کون کرتا ہے؟ کیا کمپنی میں سیلز اور مارکیٹنگ مینیجرز جیسے روح کے فیصلے کرنے والے ہیں؟ کیا چیز صارفین کو پروڈکٹ خریدنے پر مجبور کرتی ہے؟ کیا وہ نفسیاتی وجوہات ہیں، سماجی و اقتصادی مسائل، یا ثقافتی مسائل؟

درد کے نکات: کیا آپ کے سامعین کو کوئی خاص مسئلہ ہے جسے آپ حل کرنا چاہتے ہیں؟ کیا موجودہ سامان کی خریداری کا عمل پیچیدہ ہے؟ معیار کے بارے میں کیسے؟ کیا یہ صارفین کی موجودہ خواہشات اور پریشانیوں کو پورا کرے گا؟

صنعت: وہ کون سی صنعتوں کو نشانہ بنا رہے ہیں؟ مثال کے طور پر، ایک نئی ویکسین صحت کی دیکھ بھال کی صنعت کو نشانہ بنائے گی جس کے گاہک ڈاکٹر اور کلینک ہیں۔

جغرافیائی محل وقوع: مثالی گاہک کس براعظم یا ملک سے آتے ہیں؟ مثال کے طور پر، امیر لوگوں کو نشانہ بنانے والی ایک نئی پریمیم پروڈکٹ ترقی یافتہ ممالک پر توجہ مرکوز کرے گی۔

بجٹ: جانیں کہ گاہک کسی پروڈکٹ پر کتنا خرچ کرنے کو تیار ہیں اور a کے ساتھ آنے کے لیے تیار ہیں۔ قیمتوں کا تعین کی حکمت عملی. بہتر فیچرز اور صارفین کے متبادلات پر غور کیے بغیر مارکیٹ کی حدود سے تجاوز کرنا مانگ کو کم کر دے گا۔

میڈیا کی قسم: کیا مارکیٹنگ ٹیم ان طریقوں سے واقف ہے جو ممکنہ صارفین معلومات حاصل کرنے کے لیے استعمال کرتے ہیں؟ کیا وہ آن لائن یا پرنٹ میڈیا استعمال کرتے ہیں؟ وہ میڈیا معلومات کے حصول اور تفریح ​​پر کتنا وقت صرف کرتے ہیں؟ یہ سوالات یہ سمجھنے میں مدد کریں گے کہ صارفین کو کن طریقوں سے مشغول کیا جائے۔

2. حریفوں کی تعریف کریں۔

ایک تصویری نمائندگی جو آپ کی ویب سائٹ کا مقابلہ سے موازنہ کرتی ہے۔
ایک تصویری نمائندگی جو آپ کی ویب سائٹ کا مقابلہ سے موازنہ کرتی ہے۔

مقابلہ GTM کی ناکامیوں کی ایک اہم وجہ ہے۔ یہ براہ راست، بالواسطہ، یا متبادل کے طور پر آتا ہے۔ بالواسطہ اور براہ راست مقابلے سب سے بڑا خطرہ ہیں کیونکہ وہ ایک ہی مارکیٹ کی جگہ کے لیے کوشاں ہیں، جس کی وجہ سے کسی نئی پروڈکٹ کے ذریعے داخل ہونا مشکل ہو جاتا ہے۔ اس کو روکنے کے لیے، مسابقتی تحقیق کریں۔

مسابقتی تحقیق مارکیٹ اسٹڈیز کا استعمال کرتے ہوئے تمام حریفوں کا تجزیہ کرتی ہے تاکہ آپ کی حکمت عملی کے مقابلے میں ان کی مضبوطی اور کمزوریوں کی نشاندہی کی جا سکے۔ نتائج اس کے جوابات فراہم کریں گے:

  • اور کس کے پاس اسی طرح کی مصنوعات ہیں؟
  • آپ حریفوں سے بھرے ہوئے علاقوں کی شناخت کیسے کرتے ہیں؟
  • کیا بازار سیر ہو گیا ہے؟
  • مزید گاہکوں کو متوجہ کرنے کے لیے حریف کون سی منفرد پیش کش کرتے ہیں؟

3. صارفین کو مصنوعات کی قدر سے آگاہ کریں۔

دو سیاہ کھلونا فونز کی تصویر

ایک پروڈکٹ کی قیمت فوائد کا ایک انوکھا مرکب ہے جو کمپنی اس طریقے سے فراہم کرنے کا وعدہ کرتی ہے جو حریف نہیں کریں گے۔ مختصراً، قدر کی تجویز کسی مصنوع کے معنی اور قابل پیمائش فوائد فراہم کرتی ہے۔ اس طرح، خریداروں تک معلومات پہنچانے کے مناسب طریقے تلاش کریں۔

کاروبار انٹری پوائنٹس، ہوم پیجز، سٹور آؤٹ لیٹس، پیکجز اور اشتہارات پر قیمتی تجاویز کا اظہار کرتے ہیں۔ لیکن صارفین کی معلومات میں دلچسپی کھونے سے پہلے موجودہ مسائل کو ہدف بناتے ہوئے واضح، زبردست اور جامع بنیں۔

مثال: مائیکروسافٹ نے نہ صرف Xbox کے ذریعے گیمرز کو حل فراہم کرکے بلکہ استعمال میں آسان کمپیوٹر آپریٹنگ سسٹمز فروخت کرکے خود کو تکنیکی دنیا کے مرکز میں رکھا ہے۔ لیکن اس کے مرکز میں مائیکروسافٹ آفس ہے، جو آپ کے دفتر کے کام کو جاری رکھنے کے لیے ایک جامع پیکج ہے۔

ہوم پیج پر، مائیکروسافٹ آفس کی انفرادی خصوصیات کی مارکیٹنگ نہیں کرتا ہے لیکن آپ کو حل کے ایک مربوط ماحولیاتی نظام کو غیر مقفل کرنے کی اجازت دیتا ہے جس کی تقریباً تمام دفاتر کو ضرورت ہوتی ہے۔ جیسا کہ یہ مارکیٹ کرتا ہے، MS "تعاون" اور "شیئر" جیسے الفاظ استعمال کرتا ہے اور صارفین کو اپنی سازگار ایپ منتخب کرنے کی ترغیب دیتا ہے۔ یہاں تک کہ اس نے ایپس کو گھروں، معلمین اور تنظیم کے زمرے میں بھی گروپ کیا ہے۔ یہ صارفین کے لیے ہر ممکن حد تک آسان بناتا ہے کہ وہ جس چیز کی تلاش کر رہے ہیں۔

آخر میں، کمپنی صارفین کو یقین دلانے کے لیے حفاظت، اعتماد، اور پیاروں کے تحفظ پر زور دیتی ہے کیونکہ وہ پیشکش پر پروڈکٹس کی تلاش جاری رکھتے ہیں۔

4. اپنی قیمتوں کی حکمت عملی کی وضاحت کریں۔

اگرچہ زیادہ قیمت پر پروڈکٹ بیچنے سے مانگ کم ہو سکتی ہے، لیکن اس کے کچھ فوائد بھی ہیں۔ خریدار آپ کی پروڈکٹ کو اعلیٰ ترین معیار کے طور پر دیکھنا شروع کر دیں گے، اور آپ Nike جیسی عالمی شہرت یافتہ کمپنیوں کی طرح لگژری سامان کی صنعت میں براہ راست ڈوب سکتے ہیں۔ نائکی نے سادہ آغاز کیا لیکن ان کا استعمال کیا۔ کاروباری حکمت عملی اپنے آپ کو ایک مہنگے برانڈ کے طور پر کھڑا کرنا۔

اسی طرح، کسی کی مصنوعات کی بہت کم قیمتیں کم منافع اور جلد بند ہونے کا باعث بن سکتی ہیں۔ لیکن، حکمت عملی تیزی سے مانگ کو بڑھا سکتی ہے اور مجموعی منافع کے مارجن کو بڑھا سکتی ہے۔ ایک اچھی مثال Coca-Cola ہے جو کم قیمتوں پر مشروبات تقسیم کرتی ہے لیکن دنیا بھر کی توجہ حاصل کرتی ہے۔

آپ کی قیمت کتنی ہونی چاہیے؟ غور کریں:

  • پیداوار کی لاگت
  • حریف کی قیمتوں کا تعین کرنے کی حکمت عملی
  • آپ کو کتنے یونٹ بیچنے چاہئیں جس قیمت پر توڑنا ہے؟

5. خریدار کے سفر کا نقشہ بنائیں

پہاڑ کے دامن میں گھومتی ہوئی سڑک
پہاڑ کے دامن میں گھومتی ہوئی سڑک

جب کہ شخصیات خریدار کی ذہنیت میں داخل ہوتے ہیں، اپنے جوتے پہننا اور خریداری کے پورے سفر میں ان کے نقش قدم پر چلنا یہ بصیرت فراہم کرتا ہے کہ وہ مختلف مسائل کو کیسے حل کرتے ہیں۔ یہ معلومات کمپنیوں کو صارفین کے تجربے کو بہتر بنانے اور تبادلوں کی شرح بڑھانے کی اجازت دیتی ہے۔

واضح مقاصد، پروفائل ٹارگٹڈ پرسنز بتا کر شروع کریں، تمام ٹچ پوائنٹس کی فہرست بنائیں، اور نقشہ بنائیں کہ آپ کس طرح کسٹمر اور برانڈ کے تعامل کو بڑھا سکتے ہیں۔ ٹچ پوائنٹس میں ویب سائٹس اور اینٹوں اور مارٹر اسٹورز شامل ہیں جہاں خریدار برانڈ کے ساتھ تعامل کرتے ہیں۔

بصری طور پر، خریداروں کا سفر تین حصوں میں تقسیم ایک فنل کے طور پر نمائندگی کی جاتی ہے۔

  • فنل کے اوپر (TOFU)

یہ مارکیٹنگ سرگرمیاں بیداری پیدا کرنے اور امکانات کو تعلیم دینے کے لیے آبادی کے بڑے طبقے کو نشانہ بناتی ہیں۔ TOFU کی پیمائش ایک برانڈ کے تئیں عام لوگوں کے رویے کے بارے میں اہم معلومات فراہم کرتی ہے۔

شروعات کرنے والوں کے لیے، عوام کی دلچسپی کو متحرک کرنے کے لیے متاثر کن، SEO، خریدار پر مبنی بلاگز، اور تشہیری اشتہارات کا استعمال کریں۔

  • فنل کا وسط (MOFU)

جیسے جیسے فنل کم ہوتا ہے، کاروبار کو دلچسپی رکھنے والی جماعتوں سے جوابات اور استفسارات موصول ہونے لگتے ہیں۔ اس مقام پر، لیڈز کی پرورش کریں، خریداری کے ارادوں کو دھکیلیں، اور تعریفوں، پروڈکٹ کے جائزوں، خوش کن کسٹمر ویڈیوز، اور مقابلے کے مقابلے میں اپنے پروڈکٹ کا گہرائی سے موازنہ کرکے جذباتی بندھن بنائیں۔

  • چمنی کے نیچے (BOFU)

BOFU کے پاس اعلیٰ تعلیم یافتہ لیڈز ہیں جو ان کلائنٹس کی طرف اشارہ کرتے ہیں جو سامان کے عوض اپنی رقم کا تبادلہ کرنے والے ہیں۔ انتہائی بہتر اور حل پر مبنی معلومات کے ساتھ انہیں فنل کے ذریعے دھکیلیں۔ مزید برآں، طویل مدتی تعلقات کو مضبوط کرنے کی ترغیب کے ذریعے ان کی خریداریوں کی توثیق کریں۔

6. ڈیزائن مارکیٹنگ چینل

تاریک سطح کے خلاف ایک واضح روشنی کا بلب

ایک مارکیٹنگ چینل سرگرمیوں کا ایک سلسلہ ہے جس میں لوگوں، پیشکشوں اور تنظیموں کو شامل کیا جاتا ہے جو سامان کی ملکیت کو کاروبار سے صارفین تک تبدیل کرنا چاہتے ہیں۔ آج، کمپنیاں متعدد مقامات پر لوگوں تک پہنچنے کے لیے سوشل میڈیا پلیٹ فارمز اور روایتی تعاملات دونوں کو ملا کر دوہری مارکیٹنگ چینلز کا استعمال کرتی ہیں۔

ایک مارکیٹنگ چینل کو حصولی چینلز کی شناخت کرنی چاہیے، صارفین کی تعداد جس کے لیے ایک ہدف رکھتا ہے، اور چینل کے انتظام کی لاگت۔

  • حصول چینل کی شناخت

بہت سے چینلز میں سے، کسی ایسے چینل کا انتخاب کریں جس کا سرمایہ کاری پر سب سے زیادہ منافع حاصل ہو، زیادہ تر آپ کے امکانات استعمال کرتے ہوں، اور آپ کی ٹیم کے علم کی بنیاد پر اس کا نظم کرنا آسان ہو۔

اور آپ اس کا تعین کیسے کرتے ہیں؟ اعتماد کی سطح کا استعمال کرتے ہوئے چینل کی درجہ بندی کریں۔ آپ درج ذیل سوالات پوچھ کر ایسا کر سکتے ہیں:

  1. آپ کو کس حد تک یقین ہے کہ منتخب کردہ چینل میں کسٹمر کی تبادلوں کی شرح سب سے زیادہ ہوگی؟
  2. آپ کتنے پراعتماد ہیں کہ آپ چینل پر بجٹ کے وسائل کو اوور بورڈ کیے بغیر خرچ کریں گے؟

عملی طور پر، ان چینلز میں شامل ہیں:

SEO: یہ آپ کی آن لائن مرئیت کو بڑھاتا ہے اور صارفین کو بہتر مصنوعات کا انتخاب کرنے کے بارے میں تعلیم دیتا ہے۔ یہ آہستہ آہستہ ایک نئی مصنوعات کو متعارف کرانے میں بہترین ہے. تاہم، نامیاتی ٹریفک حاصل کرنے میں اعلی معیار کے مواد کے لحاظ سے معمولی سرمایہ کاری کے 6 سے 12 ماہ کے درمیان لگتے ہیں۔

ادا شدہ اشتہارات: آن لائن اشتہارات جیسے کہ سوشل میڈیا اشتہارات اور آف لائن اشتہارات جیسے بینرز اور ٹی وی اشتہارات دونوں کا استعمال کرتے ہوئے ادا شدہ اشتہار ایک کلک ٹو پلے حکمت عملی ہے جو 79% مارکیٹرز کا کہنا ہے کہ یہ بہت نتیجہ خیز ہے۔طریقہ بہر حال بہت مہنگا ہے۔ مثال کے طور پر، اگر آپ متعدد اشتہارات کاسٹ کرتے ہیں اور 4% کی تبدیلی کی شرح کے ساتھ، فی کلک $1 خرچ کرتے ہیں، تو آپ فی نیا گاہک تقریباً $400 خرچ کریں گے، یعنی 4 x 0.01(1%)۔

پریس: کیمروں کے سامنے چند منٹ ایک نئی پروڈکٹ لانچ کرنے کا بہترین طریقہ ہو سکتا ہے۔ یہ آپ کے برانڈ پر لوگوں کے اعتماد کو بہتر بناتا ہے اور آپ کی پوزیشن کا تعین کرتا ہے۔ ایک سنگ میل کو توڑتے وقت دبائیں مؤثر ثابت ہوتا ہے، جیسے کہ نئے شراکت دار بنانا یا کوئی نئی مصنوعات شروع کرنا۔

ای میل مارکیٹنگ: یہ حصولی چینلز میں سے ایک ہے جس میں اوسطاً سب سے زیادہ ROI کیشنگ ہوتی ہے۔ $36 فی $1 خرچ. اس کی وجہ یہ ہے کہ مارکیٹنگ کے پیغامات آسانی سے قابل رسائی ہیں کیونکہ وہ ایک ہی ان باکس کا اشتراک کرتے ہیں جہاں صارفین دوستوں اور خاندان والوں سے ذاتی اپ ڈیٹس حاصل کرتے ہیں۔ آٹومیشن کی آسانی کے ساتھ، ای میل مارکیٹنگ نئی مصنوعات کے لیے ایک بہترین چینل ہے۔ تاہم، اپنے طور پر، ای میل مارکیٹنگ اشتراک کی حوصلہ افزائی کے بغیر جمود کا شکار ہو جائے گی۔ اس کے علاوہ، آپ کو مہم شروع کرنے کے لیے لاکھوں ای میل پتوں کا ذریعہ بنانا ہوگا۔

  • گاہکوں کی تعداد جن کو آپ نشانہ بنا رہے ہیں۔

ابتدائی مراحل میں، آپ کو صرف چند گاہکوں پر توجہ مرکوز کرنے کی ضرورت ہے جو سب سے زیادہ قیمت لاتے ہیں اور لائف ٹائم ویلیو (LTV) اور کسٹمر حاصل کرنے کی لاگت (CAC) کے درمیان تناسب کا استعمال کرتے ہوئے آپ ان پر کتنا خرچ کرتے ہیں اس کا موازنہ کریں۔ ایک صحت مند کاروبار کا LTV تا CAC تناسب 3:1 اور 5:1 کے درمیان ہوتا ہے۔

فرض کریں کہ آپ Facebook سے صارفین کو حاصل کرنے پر $300 خرچ کرتے ہیں، جس کا تجویز کردہ LTV $200 ہے، اور آپ ایک معمولی LTV استعمال کر رہے ہیں: 4:1 کا CAC، CAC (4×300) = $1200 ہوگا۔ تو آپ کو 6 کسٹمرز کی ضرورت ہوگی، یعنی CAC/LTV بھی توڑنے کے لیے۔

لہذا، اس بات کا تعین کرنے کے لیے کہ آیا مارکیٹنگ چینل توسیع کے قابل ہے، CAC اور LTV کے حوالے سے صارفین کی تعداد کا پتہ لگائیں۔ اگر CAC زیادہ ہے جبکہ LTV کم ہے، تو آپ کو بہت سے گاہکوں کی ضرورت ہے۔ اسی طرح، اگر CAC کم ہے جبکہ LTV زیادہ ہے، تو چند صارفین حکمت عملی کو اگلے درجے تک لے جانے کے قابل ہیں۔

7. فروخت کی حکمت عملیوں اور تقسیم کے نیٹ ورکس کے ساتھ آئیں

تقسیم مرکز میں ایک خاتون کلپ بورڈ دیکھ رہی ہے۔
تقسیم مرکز میں ایک خاتون کلپ بورڈ دیکھ رہی ہے۔

آگاہی کے مرحلے کے بعد، بڑھتی ہوئی دلچسپی خریداریوں کو جنم دے گی اور ڈسٹری بیوشن نیٹ ورکس کے ساتھ بہتر طور پر تیار ہو جائے گی جو بنیادی طور پر ایسے پوائنٹس فروخت کر رہے ہیں جو براہ راست چینلز (صارفین کے لیے کاروبار) اور بالواسطہ چینلز (بیچولیوں کا استعمال کرتے ہوئے) استعمال کرتے ہیں۔

لیکن منتخب کردہ نیٹ ورک کے کام کرنے کے لیے، آپ کو فروخت کی حکمت عملی کی ضرورت ہے۔

  • خود خدمت

یہ ایک گاہک کی آزاد مرضی ہے کہ وہ کسی کمپنی یا ڈسٹری بیوٹر سے براہ راست سامان خریدے۔ یہ ای کامرس پلیٹ فارمز اور آسانی سے واقع اسٹورز کے لیے بہتر کام کرتا ہے۔ لیکن اگرچہ سیلف سروس کے لیے مارکیٹنگ ٹیموں میں کم سرمایہ کاری کی ضرورت ہوتی ہے، لیکن یہ اب بھی اہم ہے کہ مطلوبہ الفاظ کی تحقیق، گیسٹ پوسٹس، بیک لنکس، اور SEO کے ذریعے ویب سائٹ کی ٹریفک کو مزید وزٹرز کو راغب کرنے کے لیے بڑھایا جائے۔ مزید برآں، اسٹور فرنٹ کاروبار کے لیے، کوئی بھی مصنوعات کو اسٹریٹجک مقامات پر رکھ سکتا ہے جہاں صارفین ان تک رسائی حاصل کریں گے۔

  • فروخت کے اندر

فروخت کے اندر ٹیمیں اسکاؤٹنگ کرتی ہیں اور ممکنہ گاہکوں کو پروڈکٹ آزمانے کے لیے قائل کرتی ہیں۔ یہ طریقہ ان صارفین کے لیے موزوں ہے جو قدرے مہنگے اور عموماً زیادہ مخصوص مصنوعات جیسے مشینری اور سافٹ ویئر خریدنے کے لیے تیار ہیں۔

نمائندوں کے پاس فیلڈ آفس ہو سکتا ہے اور وہ کولڈ کالز، ای میلز یا سوشل میڈیا کے ذریعے پہنچ سکتے ہیں۔ جواب دہندگان کو ماڈل دکھائے جائیں گے اس سے پہلے کہ سیلز ٹیمیں انہیں پریزنٹیشن میں پیش کریں۔

  • فیلڈ سیلز

فیلڈ سیلز میں کسی خاص مسئلے کا سامنا کرنے والے چند لیڈز کو منتخب کرنا شامل ہے، جیسے کہ آن لائن اکاؤنٹنگ سسٹم کے بغیر تنظیم، اور ان کے سامنے حل پیش کرنا۔ طریقہ تھکا دینے والا ہے۔ اس میں زیادہ تر B2B ٹرانزیکشنز شامل ہوتے ہیں جہاں حل مہنگا ہوتا ہے اور کئی میٹنگز کی ضرورت ہوتی ہے۔

  • چینل ماڈل

یہاں، فروش تیسرے فریق کو کمپنی کے لیے، شراکت داری کے عمل میں، یا علیحدہ کاروبار کے طور پر تقسیم کے نیٹ ورکس قائم کرنے کے لیے آؤٹ سورس کرتے ہیں۔

فروخت کو فروغ دینے کے لیے، کاروبار تکمیلی خدمات والی کمپنیوں کے ساتھ شراکت کرتے ہیں۔ مثال کے طور پر، پرفیوم بنانے والا اور کاسمیٹکس کی دکان۔

تاہم، چینل پر محدود کنٹرول کے ساتھ، کسی کاروبار کو حتمی گاہک کے بارے میں کچھ کہنا نہیں ہے، اور یہ واضح ہے کہ ماڈل زیادہ تر بڑے پیمانے پر مینوفیکچررز کے حق میں ہے۔

8. اہداف مقرر کریں اور پیمائش کریں۔

ڈارٹ بورڈ پر ایک سرخ اور پیتل کا ڈارٹ پن

GTM حکمت عملی کا بنیادی مقصد تمام ممکنہ عوامل پر غور کرتے ہوئے ایک نئی پروڈکٹ کو متعارف کرانے کے بارے میں ایک بلیو پرنٹ حاصل کرنا ہے۔ راستے میں، ایک کاروبار لاگت کو کم کرنا، منافع کو زیادہ سے زیادہ کرنا، اپنی مسابقتی پوزیشن کو مضبوط کرنا، اور حریفوں کے بازار کے مقامات پر تجاوز کرنا چاہے گا۔

ویلیو میٹرکس کی بنیاد پر، پروڈکٹ کی قبولیت کے مرحلے، عمومی معیشت اور موسموں کے لحاظ سے اہداف کی تبدیلی کو ذہن میں رکھیں۔ لیکن تبادلوں کی شرح، پہلے رابطے اور خریداری کے درمیان وقت، اور وقتاً فوقتاً فروخت کے حجم جیسے میٹرکس کا استعمال کرتے ہوئے اہداف کی پیمائش کرنا اچھا خیال ہے۔

جیسے جیسے نتائج سامنے آتے ہیں، تجزیہ کردہ ڈیٹا GTM کے نتائج کو بہتر بنانے، حصول کی لاگت کو کم کرنے، اور سیلز سائیکل کو مختصر کرنے کے طریقے تلاش کرنے میں مدد کرے گا۔

9. عمل درآمد کی حکمت عملی رکھیں

چونکہ ایک حکمت عملی کسی خاص مقصد کو حاصل کرنے کے لیے درکار خیالات کی ایک فہرست ہے، اس لیے کسی واضح عمل کے بغیر فروخت نہیں کی جائے گی۔ جی ٹی ایم حکمت عملی پر عمل کریں بذریعہ:

  • اہم جماعتوں کے ساتھ اس کا اشتراک کرنا اور ایک مرکزی مقام پر ردعمل کو مربوط کرنا
  • روزمرہ کی سرگرمیوں کے ساتھ اہداف کو خود بخود مربوط کرنا، اپ ڈیٹس کا اشتراک کرنا، اور حادثات کا تجزیہ کرنا اور درست کرنا
  • نقل سے بچنے اور پیغامات کو واضح کرنے کے لیے کام کو معیاری بنانا۔

 GTM حکمت عملی سے بہترین فائدہ حاصل کریں۔

گو ٹو مارکیٹ ایک ایسی حکمت عملی ہے جو مخصوص صارفین کو ان کی ضروریات کا تعین کرنے اور حریفوں کو سمجھنے کے بعد ایک نئی پروڈکٹ کو متعارف کرانے کی ہے۔ یہ مارکیٹ کی حکمت عملی سے اس حقیقت سے مختلف ہے کہ یہ ایک قلیل مدتی حکمت عملی ہے جو مارکیٹنگ ٹیم کے چند خاص تربیت یافتہ اراکین کو ملازمت دیتی ہے۔

کام کرنے والی GTM حکمت عملی کے ساتھ آنے کے لیے، مارکیٹ کی شناخت کریں، اپنے حریفوں کی وضاحت کریں، اپنی قدر جانیں، اور گاہکوں کے سفر کا نقشہ بنائیں۔ جیسا کہ آپ حتمی شکل دیتے ہیں، ٹھوس اہداف حاصل کریں اور حکمت عملی پر عمل درآمد کرنے کا منصوبہ بنائیں۔ اپنے کاروبار میں انقلاب لانے کے لیے، ان کے ساتھ ایک GTM حکمت عملی کو یکجا کریں۔ آٹھ خوردہ فروشی کی تکنیک.

1 نے "جیتنے والی گو ٹو مارکیٹ حکمت عملی تیار کرنے کے 9 آسان اقدامات" پر سوچا۔

  1. ایمانوئل گونگا

    عظیم ٹکڑا.
    براہ کرم براہ راست میرے ای میل پر بھیجیں۔
    شکریہ
    ایمانوئل گونگا

ایک کامنٹ دیججئے

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا. درکار فیلڈز پر نشان موجود ہے *