Amashishini anokusebenzisa uluhlu lweendlela zokuthengisa, ukusuka kumaphulo abanzi eendaba zoluntu ukuya kwintengiso engena ngaphakathi ukunyusa intengiso. Ngelixa uninzi lwezi zicwangciso zibonelela ngeenzuzo ezininzi, isicwangciso sokuya-kwimarike (GTM) siluncedo ngakumbi njengoko silungiselelwe ngokukodwa ukuzisa imveliso entsha ekukhanyeni. Qhubeka ufunda ukuze ufumane isicwangciso se-GTM, kunye nokuba singasetyenziswa njani ukunika iimveliso zakho ezintsha ukufikelela ezizifaneleyo.
Isiqulatho
Yintoni iqhinga lokuya emarikeni?
Indlela ye-GTM ngokuchasene nesicwangciso sokuthengisa ngokubanzi
Amanyathelo aphambili ekuyileni isicwangciso esiyimpumelelo sentengiso ye-GTM
Fumana okona kulungileyo kwisicwangciso se-GTM.
Yintoni iqhinga lokuya emarikeni?
I-GTM sisicwangciso sombutho sokuchaza abathengi, ukuchonga nokusebenzisa izixhobo zangaphandle ezifana namaqela athengisayo, kunye nokuchonga amaqhinga afana namaxabiso okubonelela ngexabiso elilodwa lesiphakamiso sokudala imfuno yemveliso entsha. Ngamagama alula, sisicwangciso sokuthengisa ukwazisa imveliso entsha kubathengi: leyo ikunceda ukuba uqalise imveliso yakho kubaphulaphuli abalungileyo, ngomyalezo ochanekileyo, ngexesha elifanelekileyo.
I-GTM inikezela nge-GTM (PLG) ekhokelwa yimveliso okanye izicwangciso ze-GTM (SLG) ezikhokelwa yintengiso ngenjongo yokukhula okuzinzileyo, okuzinzileyo nokunokulinganiswa.
Isicwangciso esikhokelwa yimveliso
I-OpenView Venture Partners inikwe imbeko ngokuyila i-PLG, nangona abathengisi bebeyisebenzisa ngokungazi kangangexesha elithile. Ngokufanelekileyo, i-PLG igxile ekufumaneni nasekugcineni abathengi ngenkqubo enokulinganiswa nephindaphindwayo ngokuhambisa iinzame ezininzi zokwakha imveliso ephezulu enexabiso layo liya kwandisa imfuno.
Ukugxila kwindlela abathengi abanxibelelana ngayo nemveliso kumanqanaba okuqala kubalulekile ekuncedeni inkampani iphinde iqulunqe iimpawu ezihambelana neengxaki zabathengi.
I-GTM ekhokelwa yintengiso
Xa uphonononga amathuba amatsha, inkampani kufuneka ibe nombhobho wokuthengisa ozinzileyo. Indlela ephuculweyo ye-GTM ekhokelwa yintengiso iya kuqinisekisa ukuba abavangeli bokuthengisa bayaqokelela, balandele kwaye baguqule iinkokeli zibe yingeniso. Kodwa kwinqanaba ngalinye, amaqela aya kuqalisa unxibelelwano kwaye aphembelele incoko ngelixa ethetha ngezinto ezilungileyo zeemveliso kunye nolwazi olubalulekileyo lophawu. Ngenxa yoko, impumelelo ye-sales-ledgo to market plan iya kuba netyala kwisebe lezentengiso.
Indlela ye-GTM ngokuchasene nesicwangciso sokuthengisa ngokubanzi
Isicwangciso sokuthengisa sisicwangciso somdlalo esibanzi senkampani ukuqonda iimfuno zabathengi kunye nokudala imfuno yeemveliso zayo. Igubungela yonke into ukusuka kwimiyalezo yebhrendi ukuya kwi-intel yabathengi. Nangona kunjalo, iyahluka kwi-GTM ngeendlela ezilandelayo.
- Isicwangciso sokuthengisa siqwalasela zonke iimveliso kunye nodumo lwenkampani, ngelixa i-GTM igxile kwiimveliso ezintsha. Nje ukuba imfuno yemveliso entsha ingenile, i-GTM iphakamisa ulawulo kwisicwangciso sokuthengisa.
- Isicwangciso sentengiso yindlela yexesha elide yenkampani yokuqinisekisa ukuba abathengi bayalixabisa ixabiso lophawu, ngelixa i-GTM ineenjongo zexeshana elifutshane zokunyusa imfuno yemveliso.
- Iqela lezentengiso lilonke ligxile kwiqhinga lokuthengisa ngelixa iqela elincinane elizinikeleyo eliqeqeshelwe imveliso entsha liza kuphathiswa impumelelo ye-GTM.
- Isicwangciso sokuthengisa sidinga iingcamango ezicacileyo kunye nenkqubo yonxibelelwano esekelwe ukuze bonke abachaphazelekayo baqonde ibali emva kwenkampani. Ngokwahlukileyo koko, amaqhinga e-GTM alandela indlela emxinwa yokuphuhlisa imiyalezo eya kuvakalisa inzuzo yemveliso kubaphulaphuli abafanelekileyo.
Amanyathelo aphambili ekuyileni isicwangciso esiyimpumelelo sentengiso ye-GTM
1. Chonga imarike
Nasiphi na isicwangciso esiyimpumelelo se-GTM kufuneka, ngaphezu kwako konke, sibeke phambili imarike ebamba abathengi. Apha, ishishini liya kuchaza abathengi ngokusekelwe kumntu. I-Personas yimifanekiso eyintsomi yabathengi bokwenyani ngokusekelwe kwindlela abaziphatha ngayo. Uphando olunzulu kwi-personas lubonisa indlela abathengi abazibona ngayo iimveliso ezithile kunye nendlela abazanelisa ngayo.
Kweli nqanaba, abathengisi baya kuchaza;
Imiba yokwenza izigqibo: ngubani owenza isigqibo sokunceda abathengi bathenge imveliso? Ngaba kukho abenzi bezigqibo zomphefumlo njengabaphathi beentengiso kunye neentengiso kwinkampani? Yintoni eyenza abathengi bathenge imveliso? Ngaba zizizathu zengqondo, iingxaki zentlalo noqoqosho, okanye imiba yenkcubeko?
Amanqaku entlungu: Ngaba abaphulaphuli bakho banengxaki ethile ojonge ukuyisombulula? Ngaba inkqubo yokuthengwa kwempahla yangoku inzima? Kuthekani ngomgangatho? Ngaba iya kuhlangabezana neminqweno yangoku kunye namaxhala abathengi?
ishishini: ngawaphi amashishini abajolise kuwo? Umzekelo, isitofu sokugonya esitsha siya kujolisa kwishishini lezempilo elibathengi balo ngoogqirha kunye neekliniki.
Indawo yejografi: leliphi ilizwekazi okanye ilizwe apho abathengi abafanelekileyo bavela khona? Umzekelo, imveliso entsha yeprimiyamu ejolise kubantu abazizityebi iya kugxila kumazwe aphuhlileyo.
Uhlahlo lwabiwo-mali: Yazi ukuba bangakanani abathengi abazimisele ukuchitha kwimveliso kwaye beze ne Isicwangciso sexabiso. Ukuhamba ngaphaya kwemida yemarike ngaphandle kokuqwalasela iimpawu ezingcono kunye nokukhethwa kwabathengi kuya kuthoba imfuno.
Uhlobo lweendaba: Ngaba iqela lezentengiso liyancokola ngeendlela abantu abanokuba ngabathengi abazisebenziseyo ukufumana ulwazi? Ngaba basebenzisa i-intanethi okanye imidiya eprintiweyo? Lingakanani ixesha abalichitha kumajelo eendaba befumana ulwazi kunye nokonwabisa? Le mibuzo iya kunceda ukuqonda ukuba zeziphi iindlela zokubandakanya abathengi.
2. Chaza abo bakhuphisana nabo

Ukhuphiswano ngomnye woonobangela abaphambili bokungaphumeleli kweGTM. Iza ngokuthe ngqo, ngokungathanga ngqo, okanye endaweni yoko. Ukhuphiswano olungathanga ngqo noluthe ngqo lubeka esona sisoyikiso sikhulu kuba balwela i-niche enye yentengiso, nto leyo eyenza kube nzima ukuba imveliso entsha ingene. Ukuthintela oko, yenza uphando olukhuphisanayo.
Uphando olukhuphisanayo luhlalutya bonke abakhuphisana nabo usebenzisa izifundo zemarike ukuchonga iindawo zabo eziqinileyo kunye nobuthathaka xa kuthelekiswa nesicwangciso sakho. Iziphumo ziya kunika iimpendulo:
- Ngubani omnye oneemveliso ezifanayo?
- Uyichonga njani imimandla ezaliswe ngabantu okhuphisana nabo?
- Ingaba imarike igcwele?
- Yeyiphi ipreposition eyodwa abakhuphisana banikezela ngayo ukutsala abathengi abaninzi?
3. Yazisa ngexabiso leemveliso kubathengi
Ixabiso lemveliso ngumxube owodwa weenzuzo inkampani ethembisa ukuyizisa ngendlela abakhuphisana nabo abangayi kuyinikezela ngayo. Ngamafutshane, isiphakamiso sexabiso sinika intsingiselo yemveliso kunye neenzuzo ezinokulinganiswa. Ke, fumana iindlela ezifanelekileyo zokudlulisela ulwazi kubathengi.
Amashishini anxibelelana neziphakamiso zexabiso kwiindawo zokungena, amaphepha asekhaya, iivenkile, iipakethi, kunye neentengiso. Kodwa caca, unyanzelekile, kwaye ushwankathele ngokujolisa kwiingxaki zangoku ngaphambi kokuba abathengi balahlekelwe ngumdla kulwazi.
Umzekelo: UMicrosoft uzibeke embindini wetekhnoloji yehlabathi ngokunganikezi kuphela izisombululo kubadlali ngeXbox kodwa nokuthengisa iinkqubo zokusebenza zekhompyutha ekulula ukuzisebenzisa. Kodwa entliziyweni yayo yiOfisi yeMicrosoft, iphakheji ebanzi yokugcina umsebenzi weofisi yakho uhamba.
Kwiphepha lasekhaya, uMicrosoft akazithengisi iimpawu zeOfisi kodwa ikuvumela ukuba uvule inkqubo ehlanganisiweyo yendalo yezisombululo ezifunwa phantse zizo zonke iiofisi. Njengoko ithengisa, i-MS isebenzisa amagama anjengokuthi "sebenzisana" kunye "nokwabelana" kwaye ikhuthaza abasebenzisi ukuba bakhethe usetyenziso lwabo olululungeleyo. Ide yadibanisa ii-apps ngokweendidi ezifana nezamakhaya, abafundisi-ntsapho kunye nombutho. Oku kwenza kube lula kangangoko kubasebenzisi ukuba bafumane into abayifunayo.
Okokugqibela, inkampani igxininisa ukhuseleko, ukuzithemba, kunye nokukhuselwa kwabantu esibathandayo ukuqinisekisa abasebenzisi njengoko beqhubeka nokuhlola iimveliso ezinikezelwayo.
4. Chaza isicwangciso sakho samaxabiso.
Ngelixa ukuthengisa imveliso ngexabiso eliphezulu kunokunciphisa imfuno, isenayo izibonelelo ezithile. Abathengi baya kuqalisa ukujonga imveliso yakho njengowona mgangatho uphezulu, kwaye ungangena ngqo kumzi mveliso wezinto zodidi njengeenkampani ezaziwayo kwihlabathi njengeNike. I-Nike yaqala ngokulula kodwa yasebenzisa yabo cwangciso so shishino ukuze bazibeke njengophawu oluxabisa kakhulu.
Ngokufanayo, amaxabiso eemveliso zomntu aphantsi kakhulu kunokukhokelela kwingeniso ephantsi kunye nokupheliswa kwangoko. Kodwa, isicwangciso sinokukhawulezisa imfuno kunye nokwandisa umda wenzuzo yonke. Umzekelo omhle yiCoca-Cola ehambisa iziselo ngamaxabiso aphantsi kodwa enandipha ingqalelo yehlabathi lonke.
Kufuneka uxabise kangakanani? Qwalasela:
- Iindleko zemveliso
- Amaxabiso amaqhinga okhuphisana
- Zingaphi iiyunithi ekufuneka uzithengise ngeliphi ixabiso ukuze uhlukane?
5. Imephu yohambo lomthengi

Ngelixa i-personas ingangomnyango wengqondo yomthengi, ukunxiba izihlangu zabo kunye nokulandela emanyathelweni abo kulo lonke uhambo lokuthenga kunika ulwazi malunga nendlela abazisombulula ngayo iingxaki ezahlukeneyo. Olu lwazi luvumela iinkampani ukuba ziphucule amava abathengi kunye nokunyusa izinga lokuguqulwa.
Qala ngokuchaza iinjongo ezicacileyo, iprofayili ekujoliswe kuyo, dwelisa onke amanqaku okuthintela, kwaye wenze imephu ukuba ungakwandisa njani unxibelelwano lwabathengi kunye nophawu. Amanqaku okuthintela abandakanya iiwebhusayithi kunye nezitolo zezitena kunye nodaka apho abathengi basebenzisana ne-brand.
Ngokubonakalayo, i uhambo lwabathengi imelwe njengefaneli eyahlulwe yangamacandelo amathathu.
- Phezulu kwefaneli (TOFU)
Le misebenzi yokuthengisa ijolise kuluhlu lwabantu abaninzi ukudala ulwazi kunye nokufundisa okulindelweyo. Ukulinganisa i-TOFU ibonelela ngolwazi olubalulekileyo ngokuziphatha koluntu ngokubanzi kuhlobo.
Ukuqala, sebenzisa iimpembelelo, i-SEO, iiblogi ezigxile kumthengi, kunye neentengiso zentengiso ukuqalisa umdla woluntu.
- Umbindi wefunnel (MOFU)
Njengoko i-funnel iyancipha, ishishini liqala ukufumana iimpendulo kunye nemibuzo evela kumaqela anomdla. Ngeli xesha, ukukhulisa izikhokelo, iinjongo zokuthenga i-nudge, kunye nokwenza izibophelelo zeemvakalelo usebenzisa ubungqina, ukuphononongwa kwemveliso, iividiyo zabathengi abonwabileyo, kunye nokuthelekisa okunzulu kwemveliso yakho ngokuchasene nokhuphiswano.
- Ezantsi kwefani (BOFU)
I-BOFU inezikhokelo eziqeqeshwe kakhulu ezikhomba abathengi abaza kutshintshisa imali yabo ngempahla. Zityhale kwifanitshala ngolwazi oluphuculwe kakhulu kunye nolwazi olugxile kwisisombululo. Ngaphaya koko, qinisekisa ukuthengwa kwabo ngenkuthazo yokuqhatha ubudlelwane bexesha elide.
6. Yila umjelo wokuthengisa
Ijelo lentengiso luluhlu lwemisebenzi ebandakanya abantu, izibonelelo, kunye nemibutho efuna ukutshintsha ubunini bempahla ukusuka kwishishini ukuya kubathengi. Namhlanje, iinkampani zisebenzisa amajelo amabini okuthengisa adibanisa amaqonga eendaba ezentlalo kunye nonxibelelwano lwemveli ukufikelela ebantwini kwiindawo ezininzi.
Ijelo lokuthengisa kufuneka lichonge amajelo okufumana, inani labathengi umntu ajolise kulo, kunye neendleko zokulawula itshaneli.
- Ukuchonga umjelo wokufumana
Phakathi kwamajelo amaninzi, khetha enye enokuba nembuyekezo ephezulu kutyalo-mali, esetyenziswa kakhulu ngamathemba akho, kwaye kulula ukuyilawula ngokusekelwe kulwazi lweqela lakho.
Kwaye ufumanisa njani oko? Ukulinganisa itshaneli usebenzisa inqanaba lokuzithemba. Ungakwenza oku ngokubuza le mibuzo ilandelayo:
- Uqiniseke kangakanani ukuba ijelo elikhethiweyo liya kuba nelona zinga liphezulu lokuguqulwa kwabathengi?
- Uqiniseke kangakanani ukuba uya kuchitha imithombo yohlahlo lwabiwo-mali kwitshaneli ngaphandle kokugqithisa?
Ngokwenyani, ezi tshaneli ziquka:
I-SEO: oku kwandisa ukubonakala kwakho kwi-intanethi kwaye ifundisa abathengi malunga nendlela yokukhetha iimveliso ezingcono. Kugqwesileyo ekwaziseni ngokuthe chu imveliso entsha. Nangona kunjalo, kuthatha phakathi kwe-6 kunye ne-12 iinyanga zotyalo-mali oluthobekileyo malunga nomgangatho ophezulu wokufumana i-organic traffic.
Iintengiso ezihlawulweyo: usebenzisa zombini iintengiso ze-intanethi ezinje ngeentengiso zemidiya yoluntu kunye neentengiso ezingaxhunyiwe kwi-intanethi ezinje ngeebhena kunye neentengiso zeTV, intengiso ehlawulweyo sisicwangciso sokucofa-ukudlala. I-79% yabathengisi bathi inesiqhamo esikhulu.Indlela ibiza kakhulu nangona kunjalo. Umzekelo, ukuba uphosa iintengiso ezininzi kwaye uchithe i-$4 ngokucofa, ngexabiso lokuguqulwa kwe-1%, uya kuchitha phantse i-$400 ngomthengi omtsha, oko kukuthi, 4 x 0.01(1%).
Cinezela: imizuzu embalwa phambi kweekhamera inokuba yindlela entle yokuqalisa imveliso entsha. Iphucula ukuthembela kwabantu kwi-brand yakho kwaye iqinisekisa isikhundla sakho. Ukucofa kuyasebenza xa usaphula inyathelo elibalulekileyo, elifana nokwenza amaqabane amatsha okanye usungula imveliso entsha.
I-imeyile yokuthengisa: Le yenye yeendlela zokufumana ezine-ROI ephezulu yokufumana imali kumndilili $36 nge $1 chitha. Oku kungenxa yokuba imiyalezo yokuthengisa ifikeleleka ngokulula kuba babelana nge-inbox efanayo apho abathengi bafumana uhlaziyo lobuqu kubahlobo kunye nosapho. Idityaniswe nokukhululeka kokuzenzekela, ukuthengisa nge-imeyile lijelo eligqwesileyo leemveliso ezintsha. Nangona kunjalo, ngokwalo, ukuthengisa nge-imeyile kuya kuncipha ngaphandle kokukhuthaza ukwabelana. Kwakhona, kufuneka ufumane amakhulu amawaka eedilesi ze-imeyile ukuze uqalise iphulo.
- Inani labathengi ojolise kubo
Kwizigaba zokuqala, kufuneka ugxininise kuphela kubathengi abambalwa abazisa ixabiso eliphezulu kwaye uthelekise ukuba uchithe kangakanani kubo usebenzisa umlinganiselo phakathi kwexabiso lokuphila (LTV) kunye neendleko zokufumana umthengi (CAC). Ishishini elisempilweni linomlinganiselo we-LTV ukuya kwi-CAC ophakathi kwe-3:1 kunye ne-5:1.
Ukucinga ukuba uchitha i-$ 300 ekufumaneni abathengi kwi-Facebook, i-LTV ephakanyisiweyo i-$ 200, kwaye usebenzisa i-LTV ethobekileyo: i-CAC ye-4: 1, i-CAC iya kuba (4 × 300) = $ 1200. Ke uya kufuna abathengi aba-6, oko kukuthi i-CAC/LTV ukuze uhlukane.
Ke, ukufumanisa ukuba itshaneli yokuthengisa ifanelekile ukwandisa, landelela inani labathengi ngokubhekiselele kwi-CAC kunye ne-LTV. Ukuba i-CAC iphezulu ngelixa i-LTV iphantsi, udinga abathengi abaninzi. Ngokufanayo, ukuba i-CAC iphantsi ngelixa i-LTV iphezulu, abathengi abambalwa bafanelekile ukutyhala isicwangciso kwinqanaba elilandelayo.
7. Yiza namacebo okuthengisa kunye nothungelwano lokuhambisa

Emva kwenqanaba lokwazisa, inzala ekhulayo iya kubangela ukuba kuthengwe kwaye kulunge ngakumbi ukulungelelaniswa nothungelwano losasazo olusisiseko sokuthengisa amanqaku asebenzisa imijelo ethe ngqo (ishishini kubathengi) kunye nemijelo engathanga ngqo (esebenzisa abalamli).
Kodwa ukuze inethiwekhi ekhethiweyo isebenze, udinga isicwangciso sokuthengisa.
- Inkonzo yomntu
Le yintando yasimahla yomthengi ukuthenga iimpahla ngokuthe ngqo kwinkampani okanye umsasazi. Isebenza ngcono kumaqonga e-e-commerce kunye nakwiivenkile ezifumaneka lula. Kodwa ngelixa ukuzimela ngokwakho kufuna utyalo-mali oluncinci kumaqela okuthengisa, kusabalulekile ukunyusa i-traffic yewebhusayithi ngophando lwegama elingundoqo, izithuba zeendwendwe, i-backlinks, kunye ne-SEO ukutsala iindwendwe ezininzi. Ukongeza, kumashishini angaphambili, umntu unokubeka iimveliso kwiindawo ezicwangcisiweyo apho abathengi baya kufikelela kuzo.
- Iintengiso zangaphakathi
Intengiso yangaphakathi ibandakanya amaqela ahlolayo kunye nokuqinisekisa abo banokuba ngabathengi ukuba bazame imveliso. Indlela ifanelekile kubathengi abalungele ukuthenga ixabiso elincinci kwaye iimveliso ezikhethekileyo ngokubanzi njengoomatshini kunye nesoftware.
Abameli banokuba neofisi yentsimi kwaye bafikelele ngeefowuni ezibandayo, i-imeyile, okanye imidiya yoluntu. Abaphenduli baya kuboniswa iimodeli phambi kokuba amaqela athengisayo abanike umboniso.
- Ukuthengiswa kwentsimi
Ukuthengiswa kwentsimi kubandakanya ukuchongwa ngesandla kwiinkokeli ezimbalwa ezijongene nengxaki ethile, njengombutho ongenawo inkqubo yobalo lwe-intanethi, kwaye ubonise isisombululo kubo. Indlela iyadinisa. Ibandakanya ikakhulu iintengiselwano zeB2B apho isisombululo sibiza kwaye sifuna iintlanganiso ezininzi.
- Imodeli yesitishi
Apha, abathengisi bakhupha abantu besithathu ukuseta uthungelwano losasazo lwenkampani, kwisivumelwano sobambiswano, okanye njengamashishini ahlukeneyo.
Ukunyusa intengiso, amashishini asebenzisana neenkampani ezineenkonzo ezincedisayo. Umzekelo, umenzi weziqholo kunye nevenkile yezithambiso.
Nangona kunjalo, ngolawulo olulinganiselweyo kwitshaneli, ishishini alinanto yakwenza nomthengi wokugqibela, kwaye kucacile ukuba imodeli ithanda uninzi lwabavelisi bezinga elikhulu.
8. Misela kwaye ulinganise iinjongo
Eyona njongo iphambili yesicwangciso se-GTM kukuba neplani yendlela yokwazisa imveliso entsha ngelixa kuqwalaselwa zonke izinto ezinokubakho. Endleleni, ishishini liya kufuna ukunciphisa iindleko, ukwandisa inzuzo, ukuqinisa isikhundla salo sokukhuphisana, kunye nokungena kwiimarike zemarike.
Ngokusekwe kwixabiso lematriksi, khumbula iinjongo ziyatshintsha ngokuxhomekeke kwinqanaba lokwamkelwa kwemveliso, uqoqosho jikelele, kunye namaxesha onyaka. Kodwa luluvo olulungileyo ukulinganisa iinjongo usebenzisa i-metrics ezifana namazinga okuguqulwa, ixesha eliphakathi koqhagamshelwano lokuqala kunye nokwenza ukuthenga, kunye nomthamo wentengiso ngamaxesha athile.
Njengoko iziphumo ziphuma, idatha ehlalutyiweyo iya kunceda ekufumaneni iindlela zokuphucula iziphumo ze-GTM, ukuthoba iindleko zokufumana, kunye nokunciphisa imijikelo yokuthengisa.
9. Yiba nesicwangciso sokwenza
Ekubeni isicwangciso siluhlu lweengcamango ezifunekayo ukufezekisa injongo ethile, ukuthengisa akuyi kwenziwa ngaphandle kwenkqubo ecacileyo yokuphunyezwa. Yenza isicwangciso se-GTM ngo:
- Ukwabelana ngayo namaqela aphambili kunye nokulungelelanisa iimpendulo kwindawo ephakathi
- Ukudibanisa ngokuzenzekelayo iinjongo kunye nemisebenzi yemihla ngemihla, ukwabelana ngohlaziyo, kunye nokuhlalutya kunye nokulungisa izinto ezimbi
- Ukulinganisa umsebenzi ukuphepha ukuphindaphinda kunye nokucacisa imiyalezo.
Fumana okona kulungileyo kwisicwangciso se-GTM
I-go-to-market isicwangciso sokwazisa imveliso entsha kubathengi abathile emva kokuchaza iimfuno zabo kunye nokuqonda abakhuphisana nabo. Iyahluka kwisicwangciso semarike ngokuba sisicwangciso sexesha elifutshane esiqesha amalungu ambalwa aqeqeshwe ngokukodwa kwiqela lezentengiso.
Ukuza nesicwangciso esisebenzayo se-GTM, chonga imarike, uchaze abo ukhuphisana nabo, wazi ixabiso lakho, kunye nohambo lwabathengi bemephu. Njengoko ugqiba, yiba neenjongo eziphathekayo kwaye ucwangcise indlela yokwenza isicwangciso. Ukuguqula ishishini lakho, dibanisa isicwangciso se-GTM kunye nezi iindlela ezisibhozo zokuthengisa.
Iqhekeza elikhulu.
Nceda uthumele kwi-imeyile yam ngqo.
Ngobuliso
Emmanuel Ngonga