Amabhizinisi angasebenzisa amasu okumaketha anhlobonhlobo, kusukela emikhankasweni yenkundla yezokuxhumana ejulile ukuya ekukhangiseni kwangaphakathi ukuze andise ukuthengisa. Nakuba iningi lala maqhinga linikeza izinzuzo eziningi, isu lokuya emakethe (GTM) liwusizo ikakhulukazi njengoba lenzelwe ngokukhethekile ukuletha umkhiqizo omusha ekukhanyeni. Ngakho qhubeka ufunda ukuze uthole incazelo yokuthi liyini isu le-GTM, nokuthi lingasetshenziswa kanjani ukunikeza imikhiqizo yakho emisha ukufinyelela okuyifanele.
Okuqukethwe
Liyini isu lokuya emakethe?
Indlela ye-GTM iqhathaniswa necebo elijwayelekile lokumaketha
Izinyathelo ezibalulekile zokwakha isu lokumaketha le-GTM eliyimpumelelo
Thola okungcono kakhulu isu le-GTM.
Liyini isu lokuya emakethe?
I-GTM iwuhlelo lwenhlangano lokuchaza amakhasimende, ukuhlonza nokusebenzisa izinsiza zangaphandle ezifana namaqembu athengisayo, kanye nokuhlonza amaqhinga afana namanani ukuze kunikezwe isiphakamiso senani esiyingqayizivele sokudala isidingo somkhiqizo omusha. Ngamagama alula, yisu lokumaketha ukwethula umkhiqizo omusha kumakhasimende: elikusiza ukuthi wethule umkhiqizo wakho kuzithameli ezifanele, ngemiyalezo efanele, ngesikhathi esifanele.
I-GTM inikezela ngamasu e-GTM (PLG) aholwa ngumkhiqizo noma i-GTM (SLG) eholwa ngokuthengisa ukuze ihlose ukukhula okuzinzile, okuzinzile, nokulinganisekayo.
Isu eliholwa ngumkhiqizo
I-OpenView Venture Partners ihlonishwa ngokusungula i-PLG, nakuba abakhangisi bebelokhu beyisebenzisa ngokungazi isikhathi eside. Ngokufanelekile, i-PLG igxile ekutholeni nasekugcineni amakhasimende ngenqubo elinganisekayo nephindaphindwayo ngokuhambisa imizamo eyengeziwe ekwakheni umkhiqizo osezingeni eliphezulu ovelu yawo izonyusa isidingo.
Ukugxila endleleni amakhasimende asebenzisana ngayo nomkhiqizo ezigabeni zokuqala kubalulekile ekusizeni inkampani iklame kabusha izici ezihambisana nezinkinga zabathengi.
I-GTM eholwa ukuthengisa
Lapho ihlola amathuba amasha, inkampani idinga ukuba nepayipi elizinzile lokuthengisa. Indlela ye-GTM ethuthukisiwe eholwa ngokuthengisa izoqinisekisa ukuthi abavangeli bezentengiso bayaqoqa, baphishekele futhi baguqule imikhondo ibe yimali engenayo. Kodwa esigabeni ngasinye, amathimba azoqala ukuxhumana futhi aqhubekisele phambili ingxoxo kuyilapho enanela izici ezinhle zemikhiqizo kanye nolwazi olubalulekile lomkhiqizo. Njengomphumela, impumelelo ye-sales-ledgo to market plan izokweletwa umnyango wezokukhangisa.
Indlela ye-GTM iqhathaniswa necebo elijwayelekile lokumaketha
Isu lokumaketha wuhlelo lwegeyimu oluphelele lwenkampani lokuqonda izidingo zamakhasimende nokudala isidingo semikhiqizo yayo. Ihlanganisa yonke into kusukela kumilayezo yomkhiqizo kuya ku-intel yekhasimende. Nokho, ihluke ku-GTM ngezindlela ezilandelayo.
- Isu lokumaketha licabangela yonke imikhiqizo nesithunzi senkampani, kuyilapho i-GTM igxile emikhiqizweni emisha. Uma isidingo somkhiqizo omusha sesingenile, i-GTM iphakamisa ukulawula isu lokumaketha.
- Isu lokumaketha yindlela yesikhathi eside yenkampani yokuqinisekisa ukuthi amakhasimende ayakwazisa ukubaluleka komkhiqizo, kuyilapho i-GTM inezinjongo zesikhashana zokwandisa isidingo somkhiqizo.
- Wonke amandla okumaketha agxile esu lokumaketha kuyilapho ithimba elincane elizinikele eliqeqeshelwe umkhiqizo omusha lizophathiswa impumelelo ye-GTM.
- Isu lokumaketha lidinga imibono enokuqonda kanye nohlelo lokuxhumana olumisiwe ukuze bonke ababambiqhaza baqonde indaba yenkampani. Ngokuphambene, osomaqhinga be-GTM balandela indlela encane yokuthuthukisa imilayezo ezozwakalisa inzuzo yomkhiqizo izethameli ezifanele.
Izinyathelo ezibalulekile zokwakha isu lokumaketha le-GTM eliyimpumelelo
1. Thola imakethe
Noma yiliphi isu le-GTM eliphumelelayo kufanele, ngaphezu kwakho konke, libeke phambili imakethe esingethe amakhasimende. Lapha, ibhizinisi lizochaza amakhasimende ngokusekelwe kubantu. I-Personas iyizethulo eziqanjiwe zabathengi bangempela ngokusekelwe ekuziphatheni kwabo. Ucwaningo olunzulu ngama-personas lukhombisa ukuthi amakhasimende ayibona kanjani imikhiqizo ethile nokuthi ayanelisa kanjani.
Kulesi sigaba, abadayisi bazochaza;
Izici zokwenza izinqumo: ubani owenza isinqumo sokusiza amakhasimende ukuthi athenge umkhiqizo? Ingabe bakhona abenzi bezinqumo zomphefumulo njengabaphathi bokuthengisa nabamaketha enkampanini? Yini eyenza amakhasimende athenge umkhiqizo? Ingabe yizizathu ezingokwengqondo, izinkinga zezenhlalo nezomnotho, noma izindaba zamasiko?
Amaphuzu obuhlungu: Ingabe izethameli zakho zinenkinga ethile ohlose ukuyixazulula? Ingabe inqubo yokuthenga yezimpahla zamanje iyinkimbinkimbi? Kuthiwani ngekhwalithi? Ingabe izohlangabezana nezifiso zamanje nezinkathazo zamakhasimende?
Industry: yiziphi izimboni abaqondise kuzo? Isibonelo, umuthi wokugoma omusha uzoqondisa imboni yezokunakekelwa kwempilo amakhasimende ayo angodokotela nemitholampilo.
Indawo: kuliphi izwekazi noma izwe lapho amakhasimende afanelekile aqhamuka khona? Isibonelo, umkhiqizo omusha we-premium oqondiswe kubantu abacebile uzogxila emazweni athuthukile.
Ibhajethi: Yazi ukuthi yimalini amakhasimende azimisele ukuyisebenzisa emkhiqizweni bese uqhamuka ne isu lamanani. Ukweqa imikhawulo yemakethe ngaphandle kokucabangela izici ezingcono nezinye izindlela zabathengi kuzonciphisa isidingo.
uhlobo Media: Ingabe ithimba lezentengiso liyakwazi ukuxoxa ngezindlela amakhasimende afuna ukuzisebenzisa ukuze athole ulwazi? Ingabe basebenzisa imidiya eku-inthanethi noma ephrintiwe? Singakanani isikhathi abasichitha kwabezindaba bethola ulwazi futhi bezijabulisa? Le mibuzo izosiza ukuqonda ukuthi iziphi izindlela zokubandakanya amakhasimende.
2. Chaza izimbangi

Ukuncintisana kungenye yezimbangela eziphambili zokuhluleka kwe-GTM. Iza njengokuqondile, okungaqondile, noma ukumiselela. Imincintiswano engaqondile neqondile ibeka usongo olukhulu kakhulu ngoba ilwela indawo yemakethe efanayo, okwenza kube nzima ukuthi umkhiqizo omusha ungene. Ukuvimbela lokho, yenza ucwaningo oluncintisanayo.
Ucwaningo oluncintisanayo luhlaziya bonke abaqhudelana nabo lisebenzisa izifundo zemakethe ukuhlonza izinqaba zabo kanye nobuthakathaka babo uma kuqhathaniswa necebo lakho. Imiphumela izonikeza izimpendulo ku:
- Ubani omunye onemikhiqizo efanayo?
- Uzibona kanjani izifunda ezigcwele izimbangi?
- Ingabe imakethe igcwele?
- Isiphi isandulela esiyingqayizivele izimbangi abasinikezayo ukuze sihehe amakhasimende amaningi?
3. Xhumana nenani lemikhiqizo kubathengi
Inani lomkhiqizo liyinhlanganisela eyingqayizivele yezinzuzo inkampani ethembisa ukuziletha ngendlela izimbangi ezingeke zilethwe ngayo. Kafushane, isiphakamiso senani sinikeza incazelo yomkhiqizo nezinzuzo ezilinganisekayo. Ngakho, thola izindlela ezifanele zokudlulisela ulwazi kubathengi.
Amabhizinisi axhumana neziphakamiso zenani ezindaweni zokungena, amakhasi ayizikhaya, izitolo zezitolo, amaphakheji, kanye nezikhangiso. Kodwa caca, uphoqe, futhi ube mfushane ngokukhomba izinkinga zamanje ngaphambi kokuba abathengi balahlekelwe isithakazelo kulwazi.
Isibonelo: I-Microsoft izibeke enkabeni yomhlaba wezobuchwepheshe ngokungagcini nje ngokunikeza izixazululo kubadlali bamageyimu nge-Xbox kodwa futhi ngokuthengisa amasistimu wokusebenza wekhompyutha asebenziseka kalula. Kodwa enhliziyweni yayo yi-Microsoft Office, iphakethe eliphelele lokugcina umsebenzi wakho wasehhovisi uhamba.
Ekhasini eliyisiqalo, i-Microsoft ayimakethi izici ngazinye ze-Office kodwa ikuvumela ukuthi uvule i-ecosystem edidiyelwe yezixazululo ezidingwa cishe yiwo wonke amahhovisi. Njengoba imaketha, i-MS isebenzisa amagama anjengokuthi “sebenzisana” kanye “nokwabelana” futhi ikhuthaza abasebenzisi ukuthi bakhethe uhlelo lwabo lokusebenza olululungele. Ize yahlanganisa izinhlelo zokusebenza ngezigaba ezifana nezamakhaya, othisha, nenhlangano. Lokhu kwenza kube lula ngangokunokwenzeka kubasebenzisi ukuthi bathole abakufunayo.
Okokugcina, inkampani igcizelela ukuphepha, ukuzethemba, nokuvikelwa kwabathandekayo ukuze baqinisekise abasebenzisi njengoba beqhubeka nokuhlola imikhiqizo enikezwayo.
4. Chaza isu lakho lentengo.
Nakuba ukuthengisa umkhiqizo ngentengo ephezulu kungase kunciphise isidingo, kusenezinzuzo ezithile. Abathengi bazoqala ukubuka umkhiqizo wakho njengosezingeni eliphezulu kakhulu, futhi ungakwazi ukungena ngqo embonini yezimpahla zikanokusho njengezinkampani ezidumile emhlabeni wonke njenge-Nike. I-Nike iqale elula kodwa yasebenzisa yabo isu lebhizinisi ukuze bazibeke njengophawu olubizayo.
Ngokufanayo, ukubeka amanani entengo yemikhiqizo yomuntu ephansi kakhulu kungase kuholele enzuzweni ephansi kanye nokunqanyulwa ngaphambi kwesikhathi. Kodwa, isu lingasheshisa ukufunwa futhi likhulise umkhawulo wenzuzo iyonke. Isibonelo esihle iCoca-Cola esabalalisa iziphuzo ngamanani aphansi kodwa ejabulela ukunakwa emhlabeni wonke.
Kufanele wenze inani elingakanani ngempela? Cabangela:
- Izindleko zokukhiqiza
- Amasu entengo esiqhudelana naye
- Mangaki amayunithi okufanele uwathengise ngentengo engakanani ukuze uhlukanise?
5. Imephu yohambo lomthengi

Ngenkathi ama-personas eyindlela yokungena emcabangweni womthengi, ukugqoka izicathulo nokulandela ezinyathelweni zabo kulo lonke uhambo lokuthenga kunikeza imininingwane yokuthi bazixazulula kanjani izinkinga ezahlukene. Lolu lwazi luvumela izinkampani ukuthi zithuthukise ulwazi lwabathengi futhi zikhuphule amazinga okuguqulwa.
Qala ngokusho izinjongo ezicacile, abantu abaqondiswe kuphrofayili, klelisa zonke izindawo zokuthintwa, futhi ubeke imephu ukuthi ungakwandisa kanjani ukusebenzelana kwamakhasimende nemikhiqizo. Izindawo zokuthinta zihlanganisa amawebhusayithi kanye nezitolo zezitini nodaka lapho abathengi baxhumana khona nomkhiqizo.
Ngokubonakalayo, i uhambo lwabathengi imelelwa njengefaneli ehlukaniswe izigaba ezintathu.
- Phezulu kwefaneli (TOFU)
Le misebenzi yokumaketha iqondise ezinhlakeni eziningi zabantu ukuze kuqwashiswe abantu futhi kufundiswe abantu abantulayo. Ukulinganisa i-TOFU kunikeza ulwazi olubalulekile mayelana nokuziphatha komphakathi jikelele kumkhiqizo.
Okokuqala, sebenzisa ama-influencers, i-SEO, amabhulogi agxile kumthengi, nezikhangiso zokuphromotha ukuze uvuse izithakazelo zomphakathi.
- Phakathi kwefaneli (MOFU)
Njengoba ifaneli iya incipha, ibhizinisi liqala ukuthola izimpendulo nemibuzo evela kubantu abanentshisekelo. Kuleli qophelo, khulisa umkhondo, izinhloso zokuthenga eziguquguqukayo, futhi wenze izibopho ezingokomzwelo usebenzisa ubufakazi, ukubuyekezwa kwemikhiqizo, amavidiyo ajabulisayo amakhasimende, kanye nokuqhathanisa okujulile komkhiqizo wakho ngokumelene nomncintiswano.
- Phansi kwefaneli (BOFU)
IBOFU inomkhondo osezingeni eliphezulu okhomba amakhasimende asezoshintsha imali yawo ngempahla. Ziphushele kufaneli ngolwazi olulungiselelwe kahle nolugxile kwisixazululo. Ngaphezu kwalokho, qinisekisa ukuthenga kwabo ngokugqugquzela ukushaya ubudlelwano besikhathi eside.
6. Dizayina isiteshi sokumaketha
Isiteshi sokumaketha uchungechunge lwemisebenzi ehlanganisa abantu, iminikelo, nezinhlangano ezifuna ukushintsha ubunikazi bezimpahla busuke ebhizinisini buyiswe kubathengi. Namuhla, izinkampani zisebenzisa iziteshi zokumaketha ezimbaxambili zixuba zombili izinkundla zokuxhumana kanye nokusebenzisana kwendabuko ukuze kufinyelelwe kubantu ezindaweni eziningi.
Isiteshi sokumaketha kufanele sihlonze imigudu yokutholwayo, inani lamakhasimende umuntu alihlosile, kanye nezindleko zokuphatha isiteshi.
- Ihlonza isiteshi sokutholwa
Eziteshini eziningi, khetha eyodwa okungenzeka ibe nenzuzo enkulu ekutshalweni kwezimali, esetshenziswa kakhulu amathemba akho, futhi okulula ukuyiphatha ngokusekelwe olwazini lweqembu lakho.
Futhi ukunquma kanjani lokho? Linganisa isiteshi usebenzisa izinga lokuzethemba. Ungakwenza lokhu ngokubuza imibuzo elandelayo:
- Uqiniseka kangakanani ukuthi isiteshi esikhethiwe sizoba nezinga eliphezulu lokuguqulwa kwamakhasimende?
- Uqiniseka kangakanani ukuthi uzosebenzisa izinsiza ezibekelwe isabelomali esiteshini ngaphandle kokweqisa?
Empeleni, lezi ziteshi zifaka:
I-SEO: lokhu kukhulisa ukubonakala kwakho ku-inthanethi futhi kufundisa amakhasimende ukuthi angakhetha kanjani imikhiqizo engcono. Kuhle kakhulu ekwethuleni kancane kancane umkhiqizo omusha. Kodwa-ke, kuthatha phakathi kwezinyanga eziyisi-6 neziyi-12 zokutshalwa kwezimali okuncane mayelana nokuqukethwe kwekhwalithi ephezulu ukuthola ithrafikhi yezinto eziphilayo.
Izikhangiso ezikhokhelwayo: usebenzisa kokubili izikhangiso eziku-inthanethi njengezikhangiso zenkundla yezokuxhumana kanye nezikhangiso ezingaxhunyiwe ku-inthanethi njengezibhengezo nezikhangiso ze-TV, ukukhangisa okukhokhelwayo kuyisu lokuchofoza ukuze udlale U-79% wabakhangisi uthi uthela kakhulu.Indlela ibiza kakhulu noma kunjalo. Isibonelo, uma usakaza izikhangiso ezimbalwa futhi usebenzise u-$4 ngokuchofoza ngakunye, ngenani lokuguqulwa elingu-1%, uzochitha cishe u-$400 ikhasimende ngalinye elisha, okungukuthi, 4 x 0.01(1%).
Cindezela: imizuzu embalwa phambi kwamakhamera kungaba yindlela enhle yokwethula umkhiqizo omusha. Ithuthukisa ukwethenjwa kwabantu kumkhiqizo wakho futhi iqinisekise isikhundla sakho. Ukucindezela kusebenza kahle uma wephula ingqophamlando, njengokwakha ozakwethu abasha noma ukwethula umkhiqizo omusha.
Ukumaketha nge-imeyili: Lesi ngesinye seziteshi zokutholwa ezinokheshi ophezulu we-ROI ngokwesilinganiso $36 ngokusetshenziswa okungu-$1. Lokhu kungenxa yokuthi imilayezo yokumaketha ifinyeleleka kalula njengoba yabelana ngebhokisi lokungenayo elifanayo lapho amakhasimende ethola khona izibuyekezo ezivela kubangani nomndeni. Ngokuhambisana nokuzenzakalela kalula, ukumaketha nge-imeyili kuyisiteshi esihle kakhulu semikhiqizo emisha. Nokho, ngokwakho, ukumaketha nge-imeyili kuzontengantenga ngaphandle kokukhuthaza ukwabelana. Futhi, udinga ukuthola amakhulu ezinkulungwane zamakheli e-imeyili ukuze uqalise umkhankaso.
- Inombolo yamakhasimende owaqondise
Ezigabeni zokuqala, udinga kuphela ukugxila kumakhasimende ambalwa aletha inani eliphezulu kakhulu futhi uqhathanise ukuthi uchitha malini kuwo usebenzisa isilinganiso phakathi kwevelu yesikhathi sokuphila (LTV) kanye nezindleko zokuthola ikhasimende (CAC). Ibhizinisi elinempilo linesilinganiso se-LTV ku-CAC esiphakathi kuka-3:1 no-5:1.
Uma sicabanga ukuthi uchitha u-$300 ekutholeni amakhasimende ku-Facebook, i-LTV yawo ephakanyisiwe ingu-$200, futhi usebenzisa i-LTV enesizotha: CAC ka-4:1, i-CAC izoba (4×300) =$1200. Ngakho uzodinga amakhasimende angu-6, okungukuthi i-CAC/LTV ukuze uhlukane.
Ngakho-ke, ukuze unqume ukuthi isiteshi sokumaketha sifanele ukunwetshwa, landelela inani lamakhasimende maqondana ne-CAC ne-LTV. Uma i-CAC iphezulu kuyilapho i-LTV iphansi, udinga amakhasimende amaningi. Ngokufanayo, uma i-CAC iphansi kuyilapho i-LTV iphezulu, amakhasimende ambalwa afanele ukuphushela isu ezingeni elilandelayo.
7. Woza namasu okuthengisa kanye namanethiwekhi okusabalalisa

Ngemuva kwesigaba sokuqwashisa, inzalo ekhulayo izovusa ukuthengwa futhi ilungele kangcono amanethiwekhi okusabalalisa okuyizindawo ezithengisa kakhulu asebenzisa iziteshi eziqondile (ibhizinisi kumakhasimende) kanye neziteshi ezingaqondile (kusetshenziswa abaxhumanisi).
Kodwa ukuze inethiwekhi ekhethiwe isebenze, udinga isu lokuthengisa.
- Ezokuzisiza
Lokhu kuyintando yamahhala yekhasimende ukuthenga izimpahla ngokuqondile enkampanini noma umsabalalisi. Isebenza kangcono kumapulatifomu e-e-commerce nasezitolo ezitholakala kalula. Kodwa nakuba ukuzisiza kudinga ukutshalwa kwezimali okuncane emaqenjini okukhangisa, kusabalulekile ukukhulisa ithrafikhi yewebhusayithi ngocwaningo lwamagama angukhiye, okuthunyelwe kwezivakashi, ama-backlink, ne-SEO ukuze uhehe izivakashi eziningi. Ukwengeza, emabhizinisini angaphambili kwesitolo, umuntu angabeka imikhiqizo ezindaweni ezinamasu lapho abathengi bezofinyelela khona.
- Ukuthengisa kwangaphakathi
Ukuthengisa kwangaphakathi kubandakanya amaqembu ahlolayo kanye nokukholisa amakhasimende angaba khona ukuthi azame umkhiqizo. Indlela ifanele amakhasimende alungele ukuthenga imikhiqizo ebiza kancane futhi ngokuvamile ekhethekile kakhulu njengemishini nesofthiwe.
Abameleli bangase babe nehhovisi lensimu futhi bafinyelele ngezingcingo ezibandayo, ama-imeyili, noma inkundla yezokuxhumana. Abaphendulayo bazoboniswa amamodeli ngaphambi kokuthi amaqembu athengisayo abanikeze isethulo.
- Ukuthengiswa kwenkundla
Ukuthengiswa kwenkundla kuhlanganisa ukukhetha imikhondo embalwa ebhekene nenkinga ethile, njengenhlangano engenalo uhlelo lokubala lwe-inthanethi, nokwethula isisombululo kubo. Indlela iyakhathaza. Kubandakanya kakhulu ukuthengiswa kwe-B2B lapho isisombululo sibiza futhi sidinga imihlangano embalwa.
- Imodeli yesiteshi
Lapha, abathengisi banikeza izinkampani zangaphandle ukuthi zisethe amanethiwekhi okusabalalisa enkampani, ngetayitela lobambiswano, noma njengamabhizinisi ahlukene.
Ukuze kuthuthukiswe ukuthengisa, amabhizinisi abambisana nezinkampani ezinamasevisi ahambisanayo. Isibonelo, umkhiqizi wamakha kanye nesitolo sezimonyo.
Kodwa-ke, ngokulawula okulinganiselwe esiteshini, ibhizinisi alinakho ukusho okuncane ngekhasimende lokugcina, futhi kuyacaca ukuthi imodeli ivuna ikakhulukazi abakhiqizi abakhulu.
8. Beka futhi ulinganise imigomo
Umgomo oyinhloko wesu le-GTM uwukuba nohlaka lwendlela yokwethula umkhiqizo omusha kuyilapho kucutshungulwa zonke izici ezingase zibe khona. Endleleni, ibhizinisi lizofuna ukwehlisa izindleko, lenze inzuzo enkulu, liqinise isikhundla salo sokuncintisana, futhi lingenele ezimakethe zezimbangi.
Ngokusekelwe ku-value matrix, khumbula ukuthi imigomo iyashintsha ngokuya ngesigaba sokwamukela umkhiqizo, umnotho ojwayelekile, nezinkathi zonyaka. Kodwa kuwumqondo omuhle ukukala imigomo usebenzisa amamethrikhi afana namazinga okuguqulwa, isikhathi phakathi kokuxhumana kokuqala nokuthenga, kanye nevolumu yokuthengisa ngezikhathi ezithile.
Njengoba imiphumela iphuma, idatha ehlaziyiwe izosiza ekutholeni izindlela zokuthuthukisa imiphumela ye-GTM, ukwehlisa izindleko zokutholwa, kanye nokunciphisa imijikelezo yokuthengisa.
9. Yiba nesu lokubulala
Njengoba isu liwuhlu lwemibono edingekayo ukuze kuzuzwe umgomo othile, ukuthengisa ngeke kwenziwe ngaphandle kwenqubo ecacile yokwenziwa. Yenza isu le-GTM ngokwenza:
- Ukwabelana ngayo nezinhlangano ezibalulekile kanye nokuxhumanisa izimpendulo endaweni emaphakathi
- Izinhloso zokuxhuma ngokuzenzakalela ngemisebenzi yansuku zonke, ukwabelana ngezibuyekezo, nokuhlaziya nokulungisa amaphutha
- Ukulinganisa umsebenzi ukugwema izimpinda nokucacisa imilayezo.
Thola okungcono kakhulu isu le-GTM
I-go-to-market isu lokwethula umkhiqizo omusha kubathengi abathile ngemva kokuchaza izidingo zabo nokuqonda izimbangi. Ihlukile isu lemakethe ngokuthi isu lesikhashana eliqasha amalungu ambalwa aqeqeshwe ngokukhethekile ethimba lezokukhangisa.
Ukuze uqhamuke nesu elisebenzayo le-GTM, khomba imakethe, chaza izimbangi zakho, yazi inani lakho, futhi wenze imephu yohambo lwamakhasimende. Njengoba uphothula, yiba nemigomo ebambekayo futhi uhlele ukuthi uzolenza kanjani isu. Ukuze uguqule ibhizinisi lakho, hlanganisa isu le-GTM nalawa amasu okudayisa ayisishiyagalombili.
Isiqephu esihle.
Sicela uthumele ku-imeyili yami ngokuqondile.
Mayelana
Emmanuel Ngonga